۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۰۵

در شورای اداری مطرح شد؛

چالش کمبود نیرو در خراسان جنوبی/گمرک ماهیرود کمبود شدید نیرو دارد

چالش کمبود نیرو در خراسان جنوبی/گمرک ماهیرود کمبود شدید نیرو دارد

بیرجند- نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود نیروی استخدامی در خراسان جنوبی گفت: بخش پشتیبانی گمرک ماهی رود ۱۹ پست دارد اما ۱۷ پست آن خالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، نظر افضلی ظهر پنج شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی از بدو تأسیس با خشکسالی‌های چند ساله مشکلات آن آغاز شد بنابراین زندگی و جایگاه اقتصادی مردم تنزل پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل فرهنگی بودن استان همواره به استان‌های مجاور کارمند و معلم صادر کرده‌ایم، اظهار کرد: اگرچه استانی به نام خراسان جنوبی ایجاد و مستقل شده ولی به میزان پست‌ها توجهی نشده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خراسان جنوبی شهرستان‌هایی را ایجاد کردیم اما نتوانستیم ادارات را که محور توسعه هستند، ایجاد کنیم.

افضلی با بیان اینکه در حال حاضر در سربیشه هشت اداره دارای نمایندگی است، افزود: همچنین بخش پشتیبانی گمرک ماهیرود ۱۹ پست دارد اما ۱۷ پست آن خالی است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: زیرساخت‌هایی برای جذب سرمایه گذار نداریم و بار توسعه را باید دولت به دوش بکشد.

افضلی اظهار کرد: نیروهای کارمندی بعد از چند سال خدمت، درخواست انتقال از استان را دارند که باید برای نیروهای جایگزین این افراد چاره اندیشی شود.

کد خبر 4676083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha