۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۱

رئیس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی:

۱۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی ثبت شد

 ۱۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی ثبت شد

بیرجند – رئیس مرکز مدیریت راه های خراسان جنوبی از ثبت بیش از ۱۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان طی چهارماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهمنی صبح پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار دشت: طی چهارماهه نخست امسال بیش از ۱۷ میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده که این رقم افزایش هفت درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی، محور بیرجند-سربیشه را پرترددترین محور استان اعلام کرد و گفت: طی این مدت بیش از ۸۰۰ هزار ترد در این محور به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین از کل وسایل نقلیه عبوری نیز در این مدت ۲۵ درصد بوده است.

تخلف در ۳۵ درصد ترددها

به گفته بهمنی در حال حاضر ۷۲ دستگاه تردد شمار میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان را رصد می‌کنند.

وی همچنین به بررسی ۲۱ میلیون وسیله نقلیه توسط دوربین‌های ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: طی چهارماه گذشته بالغ بر ۳۷ هزار و ۷۷۵ مورد تخلف توسط این سامانه‌ها شناسایی و برای اعمال قانون به پلیس راه استان ارسال شده شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه ۵۰ درصد این تخلفات مربوط به متوسط سرعت بوده است، بیان داشت: طی این مدت درصد تخلفات شامل سرعت، سبقت و فاصله غیرمجاز نسبت به کل تردد ۳۵ درصد بوده است.

بهمنی ضرورت بهره گیری رانندگان از اطلاعات سامانه ۱۴۱ و گزارش مشکلات راه‌ها به این سامانه تأکید کرد.

کد خبر 4676110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha