۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۵

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی:

تخلیه۵۰درصد از روستاهای خراسان جنوبی/لزوم ماندگاری نیروهای کارآمد

تخلیه۵۰درصد از روستاهای خراسان جنوبی/لزوم ماندگاری نیروهای کارآمد

بیرجند- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: این استان بالای سه هزار و ۷۰۰ روستا داشته که اگر مورد توجه بود با کاهش و تخلیه ۵۰ درصدی جمعیت روستایی مواجه نبودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید پور عیسی ظهر پنج شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی بیان کرد: سازمان امور استخدامی عنایتی داشته باشد که بتوانیم نیروهای کارآمد را در حوزه دولت داشته باشیم.

وی گسترش دولت الکترونیک را یکی از اهداف مورد نظر دولت دانست و افزود: اگرچه خراسان جنوبی از این منظر بهره مند نبوده اما پتانسیل‌های بالایی دارد.

پورعیسی اظهار کرد: خراسان جنوبی بالای سه هزار و ۷۰۰ روستا داشته که اگر مورد توجه بود با کاهش ۵۰ درصدی جمعیت روستایی نبودیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش رضایت مندی مردم از خدمات بیان کرد: مردم این استان قانع و کم طلب بوده و مانند استان‌های بزرگ نیستند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در حوزه شاخص‌های خاص مانند حداقل‌های زیرساخت‌های زمینی، ریلی و هوایی محروم است، گفت: استان‌هایی مانند خراسان جنوبی جاذبه اقامت ندارند که نیاز است شرایط فوق العاده خاصی برای ماندگاری نیروهای کارآمد باشد.

پورعیسی تقویت ساختار اداری و افزایش سهمیه استخدامی در استان شد و گفت: نگرش‌های بزرگ باعث تحول انفجاری در اینگونه از مناطق محروم می‌شود.

کد خبر 4676143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha