۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۵۱

خیر مهریزی یک میلیارد ریال به ساخت پایگاه امداد جاده‌ای کمک کرد

خیر مهریزی یک میلیارد ریال به ساخت پایگاه امداد جاده‌ای کمک کرد

یزد ـ سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: یک خیر مهریزی یک میلیارد ریال برای احداث ساختمان پایگاه امداد و نجات جاده ای تنگ چنار در مسیر مهریز به خاتم کمک کرد.

عایرضا فخری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پایگاه امداد و نجات تنگ چنار شهرستان مهریز با مساحت ۴ هزار مترمربع و با زیربنای ۳۸۰ مترمربع توسط سید محمد حسینی به یاد مادر وی و مرحومه جعفری احداث و در آینده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: محور مهریز - خاتم با وجود حجم بالای ترافیک و لزوم امدادرسانی سریع‌تر به افراد حادثه دیده، محروم از ساختمان پایگاه امداد و نجات بود که با کمک این فرد نیکوکار، این پایگاه در محور یاد شده احداث می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز، مشارکت خیران در ساخت و راه اندازی پایگاه‌های امداد و نجات را از بهترین اقدامات خداپسندانه بیان کرد و افزود: کمک به ساخت پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر که فعالیت آنها با نجات جان انسان‌ها ارتباط مستقیم دارد، از بهترین خدمات خداپسندانه است.

به گزارش مهر، در حال حاضر دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در مهریز فعال است که این پایگاه‌ها در مسیرهای کرمان به مهریز و مهریز به خاتم قرار دارند.

کد خبر 4678842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha