۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۱۷

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

رفع مشکلات مردم محور فعالیت مسئولان قرار بگیرد

رفع مشکلات مردم محور فعالیت مسئولان قرار بگیرد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات مردم محور فعالیت مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین کلانتری در دومین برنامه رسمی ملاقات مردمی استانداری با بیش از ۲۶ نفر از متقاضیان و مردم استان به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و برخی مسائل مطرح شده توسط مردم را در محل جلسه و با حضور مدیران حل و فصل کرد.

کلانتری در حاشیه این دیدارها، اظهار داشت: در این دیدارها، مردم مشکلات خود را در بخش‌های مختلف حوزه ورزش، اشتغال، بهداشت و درمان، دستگاه‌های خدمات رسان، راه ارتباطی، آب و … با ما در میان گذاشتند.

استاندار با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم جز وظایف اصلی مسئولان است، بیان کرد: این دیدارهای چهره به چهره باید تداوم داشته باشد.

کلانتری بر تسریع رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود پس از بیان مشکلات از زبان مردم، گام‌های اساسی برای رفع آنها برداشته شود تا مردم بدانند که مسئولان همیشه و در همه حال گوش شنوای مشکلات آنها هستند.

وی افزود: این دیدارها صرفاً برای ملاقات با اشخاص حقیقی و مردم عادی است و سایر گروه‌ها، انجمن‌ها، دهیار و … در وقت‌های دیگری می‌توانند مراجعه کنند.

کلانتری خاطرنشان کرد: باید در احصای مشکلات و نیازهای مردم دقت شود تا با حضور مدیر مربوطه نسبت به رفع مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن اقداماتی انجام بگیرد.

استاندار با تاکید بر اینکه باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمرد، اظهار داشت: مسئولان در برخورد با مردم صبوری، و عمل گرا حرکت کنند.

وی خطاب به کارشناسان ارتباطات مردمی استانداری گفت: در مرحله نخست برگزاری این نشست دارای اهمیت است، اما متعهد ساختن مسئولان و اجرایی شدن این تصمیمات بسیار مهم‌تر و اصل اساسی کار است.

کلانتری گفت: تمامی این مصوبات را به جد پیگیری کنید و بعد از مشخص کردن زمان برای اجرای مصوبات در موعد مقرر این مصوبات را از مسئولان مربوطه مطالبه کنید.

استاندار افزود: انتظار می‌رود تا ملاقات مردمی بعدی این مصوبات پیگیری و اجرایی شود.

کد خبر 4678870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha