۷ مرداد ۱۳۹۸، ۲۱:۵۷

امام جمعه موقت تهران:

مسئولان و مردم در زمینه آسیب‌های فضای مجازی هوشیار باشند

مسئولان و مردم در زمینه آسیب‌های فضای مجازی هوشیار باشند

تبریز- امام جمعه موقت تهران با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی گفت: فضای مجازی در حال پرورش ضد انقلاب است و باید مسئولان و مردم در این خصوص هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی عصر امروز دوشنبه در ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه فضای مجازی خطر جدی برای کشور است، گفت: دشمنان نظام آرام نمی‌گیرند و هر روز برای اجرای برنامه‌های جدید ضد اسلامی و ضد ایرانی تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه نمونه اخیر تهدیدهای فضای مجازی دروغ ترامپ بود، گفت: زمانی که ترامپ خبر از نابودی پهباد ایرانی داد و مسئولان ایران آن را تکذیب کردند ولی برخی با باور به فضای مجازی دروغ‌های ترامپ را باور کردند.

وی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی به معنای قانون اساسی و ولایت فقیه است، ابراز داشت: از حوزه و دانشگاه انتظار پاسداری از نظام اسلامی و چهارچوب آن را داریم.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی نظام اسلامی تلاش می‌کند، گفت: باید در این جنگ نرم دشمن هوشیار باشیم، نظام جمهوری اسلامی امانت شهیدان برای ما بوده و باید این امانت را حفظ کرد.

امام جمعه موقت تهران بر ضرورت حفظ امانت شهیدان تاکید مجدد داشت و افزود: دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای غبارآلود مجازی با ایجاد روحیه ناامیدی و جلوه دادن مسائل فرعی بجای مسائل اصلی، قصد بصیرت ربایی دارد.

وی ابراز داشت: باید بصیرت و آگاهی خودمان را در برابر توطئه‌ها و سناریوهای مسموم دشمن بالا ببریم. حوزه و دانشگاه دو بازوی مدیریتی کشور بوده که در عرصه اداری، دانشگاه و در عرصه فرهنگی وظایف مهمی دارند و برای بصیرت افزایی نیز باید تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دروغ‌گو بودن رئیس جمهور آمریکا گفت: بر اساس اعلام واشنگتن پست، ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود به طور متوسط روزانه ۱۲ دروغ می‌گوید.

وی با اشاره به سرنگونی پهباد امریکایی گفت: متلاشی شدن پهباد امریکایی توسط سپاه ضربه حیثیتی سنگینی برای آمریکا بود و هرکسی که قصد تجاوز و جسارت به حریم ایران اسلامی را داشته باشد، ضربه و شکست سنگینی را متحمل می‌شود.

کد خبر 4679848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha