۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶

عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری:

دشمن برای متوقف کردن ایران همه سناریوها را آزموده است

دشمن برای متوقف کردن ایران همه سناریوها را آزموده است

تبریز- عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن برای متوقف کردن ایران اسلامی تمامی سناریوها را امتحان کرده است، گفت: آمریکا در تمامی توطئه ها و سناریوها با شکست مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیداحمد خاتمی در جمع آموزشیاران پادگان سیدالشهدا در آذرشهر افزود: آنها به اذعان خودشان به غیر از گزینه نظامی چیزی برای تحریم و یا مقابله با ایران را ندارند و رویایی نظامی با ایران نیز اشتباه استراتژیک آمریکایی هاست.

وی شهادت طلبی، ولایتمداری، مقاومت و بصیرت را از اصلی ترین شاخصه های سپاه ذکر کرد و گفت:شاخص های معنویت، مقاومت، شهادت طلبی، اقتدار و ولایت مداری سپاه باعث هراس دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به خاطر همین شاخصها دشمن قدرت و توان رویارویی با ایران را ندارد.

آیت الله خاتمی تاکید کرد: دیوانه آمریکایی نیروی مجاهد و انقلابی سپاه را تحریم و تروریست اعلام می کند هرچند که این رویکرد خصمانه امریکا موجب محبوبیت و اقتدار بیشتر سپاه منجر شد.

وی با بیان اینکه بصیرت سپاه در توطئه ها و فضای غبارآلود ۴۰سال گذشته مثال زدنی است افزود: دشمن در شبکه های ماهواره ای و فضای غبارآلود مجازی با ایجاد روحیه ناامیدی و جلوه دادن مسایل فرعی بجای مسائل اصلی، قصد بصیرت ربایی دارد و این سیاست و خط اصلی دشمن است، فلذا ما باید بصیرت و آگاهی خودمان را در برابر توطئه ها و سناریوهای مسموم دشمن بالا ببریم.

کد خبر 4680209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha