۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۷

دادستان مهریز:

مردم تشکیلاتی به مطالبه‌گری آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی بپردازند

مردم تشکیلاتی به مطالبه‌گری آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی بپردازند

یزد ـ دادستان مهریز گفت: مردم باید به صورت تشکیلاتی و در قالب انجمن‌ها و تشکل‌های مختلف به مطالبه‌گری در زمینه آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌ پور صبح امروز در نشست با مسئولان امر به معروف پایگاه‌های بسیج شهرستان مهریز که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مطالبه گری‌ شهروندان نشانه پویایی شهرستان مهریز است، اظهار داشت: وقتی مطالبات از سوی مردم مطرح شود، مسئولان به فکر ایجاد ساز و کار برای تحقق درخواست‌های مردمی خواهند بود و آن را در اولویت قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه دو نوع آسیب در جامعه وجود دارد، عنوان کرد: باید مبنا و اهداف در حل آسیب‌ها مشخص باشد که در نتیجه می توان به نشاط، امید و رسیدن به هدف مورد نظر دست یافت.

حسن‌ پور ادامه داد: هر آسیب اجتماعی باید توسط مردم دیده و گزارش شود و برای آنها به صورت یک مطالبه مهم مطرح بوده و دغدغه‌مندانه آن را پیگیری کنند و این شیوه به طور قطع می‌تواند در راستای شناسایی و حل آسیب‌ها بسیار موثر باشد.

دادستان مهریز بیان کرد: وظیفه مسئولان در زمینه گزارش دهی افراد، اولویت‌بندی و اقدام مناسب در زمینه آن آسیب است.

وی تصریح کرد: مردم باید به صورت تشکلاتی به مطالبه‌گری آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بپردازند که این مطالبه گری‌ها نشانه پویایی شهرستان مهریز است.

به گزارش مهر، حاضران در این نشست به بیان آسیب‌های اجتماعی شهرستان مهریز از جمله پوشش، فروش مانتوهای نامناسب، هزینه‌های بالای اجاره مسکن و به‌کارگیری نیروهای غیربومی در کارخانه‌های شهرستان مهریز پرداختند.

کد خبر 4680380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha