۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۹:۳۱

امام جمعه موقت تهران:

حدیث غدیر شناسنامه شیعه است

حدیث غدیر شناسنامه شیعه است

تبریز- امام جمعه موقت تهران، حدیث غدیر را شناسنامه معتبر و متقن شیعه دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد خاتمی امروز در آیین افتتاح کارگاه غدیر شناسی استان گفت:حدیث غدیر، شناسنامه شیعه پیشنهاد می‌کنم حدیث غدیر راهمواره تکرار کنید زیرا این مسئله برای نسل‌های بعد از انقلاب تکراری نیست. اگر هم تکراری باشد، باز هم خوب است و تربیت با تکرار مبانی اسلامی حاصل می‌شود.

وی ادامه داد : طبق فرمایش امام خمینی و مقام معظم رهبری غدیر یک روز نیست و همیشه باید زنده بماند چرا که از جمله مسائلی است که فکر کردن درباره آن کمک می کند راه را گم نکنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد : بی بصیرتی و فضاسازی بریدگان از ولایت موجب شد غدیر فراموش شود، پس هر جریانی فضای فکری جامعه را به دست بگیرد، فرهنگ را به دست گرفته است، باید مراقب باشیم بریدگان از ولایت، فضای عمومی جامعه را به دست نگیرند در این صورت بر سر ما بلایی می‌آید که در صدر اسلام بر سر اسلام آمد و سربریده سیدالشهدا روی نیزه رفت.

آیت‌الله خاتمی ادامه داد: مردم عصر ما به فرمایش امام راحل که فرمود، پشتیبان ولایت فقیه باشید، عمل کردند و اینک مقام معظم رهبری در اوج محبوبیت هستند.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد : دهه ولایت، دهه تثبیت تحکیم ولایت مولا علی (علیه السلام) و سر فصل تبیین ولایت فقیه است و باید سعی کنید پاسخ به شبهات جوانان را در همه عرصه ها به ویژه ولایت فقیه جدی بگیرید.

کد خبر 4680672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha