۸ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۴۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تخصیص پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مردم روستای جلیل

تخصیص پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مردم روستای جلیل

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص پنج میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به مردم روستای جلیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین  کلانتری در دیدار با مردم منطقه‌ جلیل،  افزود: باید واقع بینانه به مشکلات و کمبودات نگاه کنیم و نباید خدمات نظام در طول ۴۰ سال اخیر نادیده گرفته شود.

کلانتری با بیان اینکه  بیش از ۱۰ هزارمترمربع آسفالت با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در روستای باغچه جلیل عملیاتی شده است. ،  به پیش بینی ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای روستای جلیل در کمیته برنامه ریزی استان اشاره کرد و  بیان داشت: انتظار می رود اصحاب رسانه و تریبون داران بدون هرگونه حب و بغضی و واقع بینانه خدمات نظام را برای مردم بیان کنند.

استاندار  با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان مهم ترین دغدغه دولت تدبیر و امید است، اظهار داشت: باغچه جلیل به عنوان پایلوت و روستای هدف اجرای طرح《روستای بدون بیکار》انتخاب شده است و در صورت رفع معارضات اجتماعی بدون شک طرح های بیشتری در این روستا اجرا خواهد شد.

وی خواستار همکاری بیش از پیش مردم برای اجرای طرح های عمرانی شد و افزود: برای نگهداری طرح ها نیازمند همکاری مردم با مسئولان هستیم تا با جذب اعتبارات زمینه پیشرفت منطقه را فراهم کنیم.

کلانتری  با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در قالب بیش از ۱۰۱ پرونده برای مردم  منطقه جلیل پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: با پرداخت این تسهیلات هیچ جوان بیکاری در این روستا  وجود نخواهد داشت و طی دو روز گذشته ۱۱ نفر از تعداد ۱۰۱ متقاضی تسهیلات خود را  دریافت کرده اند.

استاندار گفت: طرح روستای بدون بیکار با همکاری دولت، صندوق کارآفرینی امید و با مشارکت بنیاد سبز وفاق علوی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی انجام شده است.

کد خبر 4680820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha