۹ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۱۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل کرمانشاه مطرح کرد:

انجام ۲۶۵ مورد بازدید در گشت دروازه‌ای راهداری کرمانشاه

انجام ۲۶۵ مورد بازدید در گشت دروازه‌ای راهداری کرمانشاه

کرمانشاه_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام ۲۶۵ مورد بازدید در گشت دروازه‌ای راهداری این استان خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه طرح گشت دروازه‌ای مشترک با همکاری تشکل‌های صنفی به منظور بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی استان اجرایی شده است.

وی افزود: تا کنون ۲۶۵ مورد بازدید صورت گرفته است و در آن ۷۲ مورد فاقد بارنامه و صورت وضعیت، ۱۸ مورد عدم ارائه مدرک کافی، ۲۰ مورد عدم توجه به ایست گشت، ۶۹ مورد عدم داشتن تجهیزات و ۲۱ مورد تخلفات مربوط به لاشه بارنامه و ۶۵ مورد بدون تخلف گزارش شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان داشت: به منظور راستی‌آزمایی گزارش یکی از شرکت ها در خصوص مبالغ پرداختی به رانندگان نیز مقرر شد انجمن صنفی کارگری رانندگان نسبت به بررسی لیست ارسالی اقدام کند و نتیجه را حداکثر ظرف یک هفته اعلام کند.

این مسئول همچنین با اشاره به دستور کار تقویم ۶ ماهه این اداره کل گفت: تنها برنامه افزایش درآمد تحقق یافته است و در افزایش تعداد بارنامه و کاهش تخلفات ناوگان عمومی، هدف ما محقق نشده است و باید بررسی لازم صورت گیرد.

کرمی عنوان کرد: سقف صدور حواله لاستیک حمایتی برای انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالا در سطح استان با لحاظ کارکرد به ۱۰ حلقه افزایش خواهد یافت.

وی همچنین با بیان اینکه امورات کارت هوشمند به انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل کالا واگذار شده است، تصریح کرد: با پایان یافتن تاریخ واگذاری انجمن جهت تمدید قرارداد اقدام نخواهد کرد و این اداره کل نسبت به غیر فعال کردن کد کاربری جامع کارت هوشمند اقدام می‌کند و تمام امورات به شخص ثالث و حقوقی واگذار خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به مراجعات مکرر رانندگانی که بیش از یک سال از فعالیت آنها گذشته و کارت هوشمند آنها غیر فعال شده مطابق دستورالعمل و برای شروع مجدد فعالیت نیاز به احراز شرایط جدید است.

این مسئول ادامه داد: برای کمک به اشتغال افراد بیکار، انجمن صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالا در سطح استان نسبت به تهیه آئینی از رانندگانی که  به دلیل مشکلاتی از جمله زندان و کسالت و غیره کارت هوشمند آنها برای مدتی غیرفعال شده به همراه مدارک مربوطه به این اداره‌کل اقدام می کند.

کد خبر 4680958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha