۹ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۱

ماهنامه شاهد نوجوان منتشر شد

پرداختی نوجوانانه به «مگسی به اسم داعش»

پرداختی نوجوانانه به «مگسی به اسم داعش»

آخرین شماره ماهنامه شاهد نوجوان همراه با مقالات متنوع برای گروه سنی نوجوان منتشر شد، در این شماره نوجوانان می‌توانند اطلاعات مناسبی از گروه داعش کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره جدید ماهنامه شاهد نوجوان همراه با مطالبی جذاب و خواندنی از سوی گروه مجلات شاهد منتشر شد. این شماره از نشریه شاه نوجوان در پنج بخش اصلی همراه با سرمقاله، آشپزباشی، یک شهید، حکایت و البته مقالات و گزارش های خواندنی ویژه گروه سنی نوجوانان در پنجاه و دو صفحه تمام رنگی عرضه شده است.

برخی مقالات این شماره را با این عناوین این شماره شامل: فرصت ها را در یابیم، مهربان مثل امام، همای رحمت، یکی از هزاران، گرگ بی سواد، به علی شناختم من، به خدا قسم خدا را، مهربانی می کند در سنگ اثر، سیب زمینی شکم پر، پرچم سیاه و سفید، قرار بود برویم تیم ملی، اپلیکشن دوست مجازی تو، آن خر جاسوس بود، در انتظار قد رعنای تو، دلاور مثل فرمانده خرازی، مگسی به اسم داعش، نابینا، گشتن توی کیف، شاگرد های باسواد، اسم من بحرین، طنز یا تاریخ و تنگه هستند.

نشریه شاهد نوجوان به صورت ماهانه در موضوعات فرهنگی- اجتماعی منتشر می شود که صاحب امتیاز آن بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و رحیم نریمانی مدیر مسئول آن است.

علاقمندان می‌توانند شماره اخیر این نشریه (166-167) را در سامانه شاهد الکترونیک (اینجا) دریافت کنند.

کد خبر 4681047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha