۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۵

عبدالحمید احمدی تاکید کرد:

ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون والیبال بزودی انجام می شود

ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون والیبال بزودی انجام می شود

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون والیبال بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا صبح امروز در آکادمی ملی المپیک با ریاست عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش برگزار شد.

عبدالحمید احمدی پس از پایان مجمع بیان کرد: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد. گزارشات لازم در این جلسه ارائه و خوشبختانه بر اساس گزارش ها، وضعیت فدراسیون شنا مطلوب است و گزارش ها مورد تأیید مجمع نیز قرار گرفت.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه طبق پیشنهاد رؤسای هیئت ها، آیا استخرهای استانی در ساعت های مشخص در اختیار هیئت ها قرار خواهند گرفت و آیا وزارت ورزش پیگیری های لازم را انجام می دهد یا خیر، گفت: حتما این جزو تکالیف مجمع است و در صورت جلسه نیز قرار گرفت. پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد هم از طرف فدراسیون شنا و هم از طرف وزارت ورزش تا بتوانیم این موضوع را در مصوبه ادارات کل استان ها قرار داده و اجرایی کنیم. واگذاری استخر به هیئت ها در تایم های مشخص جزو اولویت های ما قرار دارد.

احمدی که ریاست انجمن ورزشی نویسان را نیز در اختیار دارد در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه وزیر ورزش در مصاحبه ای، خبرنگاران را متهم به ایجاد حواشی کرده اند، نظر شما چیست؟ گفت: وزیر شوخی کرده است، این یک کلمه بود، خیلی جدی نگیرید.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که چرا قانون اجرایی نمی شود و سرپرست فدراسیون والیبال به صورت قانونی همچنان فعالیت دارد، گفت: وزیر اعلام کرده است که به زودی ثبت نام کاندیداها آغاز می شود و حتما این اتفاق رخ خواهد داد.

کد خبر 4681310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha