۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۲:۰۱

ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان به حالت عادی بازمی گردد

ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان به حالت عادی بازمی گردد

زاهدان - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ساعت کاری ادارات این استان از شنبه ۱۲ مرداد به حالت عادی بازمی گردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ثریا سید زاده اظهار داشت: به دنبال افزایش دما و مصرف برق در سیستان و بلوچستان از ۱۸ خرداد ساعت کاری ادارات یک ساعت زودتر آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: به منظور تسهیل در خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی از شنبه ۱۲مرداد ساعت کار ادارات به حال عادی خود باز می‌گردد.

وی گفت: با تغییر ساعت در چند ماه گذشته کاهش مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان را شاهد بودیم.

سید زاده افزود: استفاده از ساز و کارهای کاهش مصرف، نظیر تنظیم دمای محیط کار با حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد، از مدار خارج کردن سیستم های سرمایشی و روشنایی پس از پایان وقت اداری باید مدنظر دستگاه های دولتی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: بر همین اساس در نامه ای بازگشت ساعت کاری به روال گذشته به تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی سیستان و بلوچستان ابلاغ شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: تغییر ساعت کاری از شنبه ۱۲ مرداد در ادارات دولتی استان اعمال می شود و کارکنان این دستگاه ها باید شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ و روزهای پنجشنبه ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ با حضور در ادارات به خدمات رسانی به مردم و انجام وظایف محوله بپردازند. 

کد خبر 4681868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha