۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰:۴۰

علی زارع سکاندار دادگستری شهرستان مهریز شد

علی زارع سکاندار دادگستری شهرستان مهریز شد

یزد ـ علی زارع به جای مهدی حسن‌پور سکاندار دادگستری شهرستان مهریز شد و در مراسمی با حضور دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، به طور رسمی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان مهریز اظهار داشت: دادستان به عنوان مدعی العموم در هر شهرستان شناخته می شود و مهمترین وظیفه آنها احیاء حقوق عمومی است.

محمدرضا حداد زاده افزود: مهمترین مسئله و آسیب در شهرستان مهریز، مربوط به مدیریت صحیح اتباع خارجی، مواد مخدر و فضای مجازی است که برای حل این مسائل نیاز به یک عزم ملی وجود دارد.

وی عنوان کرد: دادستان ها باید جلوگیری از فسق و فجور و اجرای عدالت را جدی بگیرند و دادگاه و دادستانی جایگاهی نیست که به بهانه تعامل، از خطاها، جسارت ها، خیانت ها و سوء استفاده از خدمت ها چشم پوشی شود زیرا دادستانی مأمن و پناهگاه افراد است.

حدادزاده افزود: هنر دادستان این است که میان دغدغه های نظم، امنیت و آزادی، حقوق شهروندی ارتباط برقرار کند که این کار بسیار حساس است.

بستر آسیب های اجتماعی در مهریز فراهم است

رضا زارع زاده، فرماندار مهریز نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرستان مهریز به لحاظ امنیتی دارای شرایط ویژه است و تأمین امنیت در این شهرستان بر عهده فرمانداری و شورای تأمین آن است.

وی ادامه داد: در شهرستان مهریز بنا به دلایل مختلف، بستر برای آسیب های اجتماعی وجود دارد و تدابیری که در شورای تأمین اندیشیده شده و تعاملی که بین دستگاه‌های قضایی و امنیتی و فرمانداری برقرار است، جرائم را در این شهرستان کاهش داده است.

زارع زاده خاطرنشان کرد: قاطعیت و تعامل بین نهاد امینی و شورای تأمین و دستگاه قضایی باید همچنان در شهرستان مهریز ادامه داشته باشد تا شاهد نتایج بهتری در این شهرستان باشیم.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های سه ساله مهدی حسن پور قدردانی و علی زارع به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مهریز معرفی شد.

کد خبر 4682898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha