۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خوزستان:

درست اطلاع رسانی نکنیم، فضای مجازی ما را مدیریت می کند

درست اطلاع رسانی نکنیم، فضای مجازی ما را مدیریت می کند

اهواز- سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خوزستان گفت: اگر نتوانیم در فضای مجازی تمامی اخبارها به صورت واقعی اطلاع رسانی کنیم، فضای مجازی است که ما را مدیریت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الااسلام والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی ظهر یکشنبه در جلسه ای که با عنوان ارتقای سطح هماهنگی و هم افزایی دستگاه های قضایی، امنیتی و انتظامی در انعکاس عملکرد و اطلاع رسانی عمومی با هدف افزایش میزان رضایت مندی جامعه و پیشگیری از وقوع جرایم برگزار شد، اظهار کرد: بحث اگاهی و اطلاع رسانی در جامعه می­تواند موجب کاهش شایعات شود و فضا را برای پیشرفت آماده کرد.

وی با بیان اینکه اکنون اکثر افراد جامعه در فضای مجازی فعالیت دارند، افزود: شبکه ها و کانال های گسترده ای توسط افراد ناشناس برای انتشار مطالب کذب و منفی راه اندازی شده است.

سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خوزستان عنوان کرد: ما نیز باید بتوانیم با ایجاد انسجام بین روابط عمومی ها خصوصا در حوزه های امنیتی، انتظامی و قضایی با رسانه ها با اطلاع رسانی به موقع و سریع هجمه های طراحی شده آنها را حنثی کنیم.

امانت بهبهانی در ادامه بیان کرد: باید به گونه ای عمل شود که فضا برای فعالیت و شایعه پراکنی های آنها نا امن شود و نتوانند به راحتی فعالیت کنند.

وی عنوان کرد: باید کارگروهی در راستای اطلاع رسانی سریع در استان تشکیل شود.

سرپرست روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خوزستان گفت: اکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیون کانال ناشناس و دو هزار شبکه ماهواره ای وجود دارد که از این میزان ۶۰۰ هزار مورد آن فارسی زبان هستند و به صورت منطقه ای و استانی کشور ما را رصد می­کنند.

کد خبر 4684650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha