۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۰۹

۲۱۰ برگزیده علمی و آموزشی دشتی تجلیل شدند

۲۱۰ برگزیده علمی و آموزشی دشتی تجلیل شدند

دشتی- با حضور مسئولین همایش تقدیر از ۲۱۰ برگزیده علمی، آموزشی و فعالان آموزش پرورش شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری فرماندار شهرستان دشتی صبح سه شنبه در این همایش از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: در یک سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان با هم افزایی، همکاری و تعامل خوبی که با مسئولین وجود داشت افتخارات زیادی کسب کرد.

وی با بیان اینکه معلمین و مدیران مدارس نقش ارزنده ای در موفقیت های دانش آموزان داشته اند، افزود: باید با برنامه ریزی منسجم وتلاش های فراوان افتخارات علمی در سطح شهرستان ادامه داشته باشد.

نادری با اشاره به اینکه امروز ما در سطح کشور نیاز به کار و تلاش داریم، تصریح کرد: در حوزه آموزش فنی و حرفه ای امکانات خوبی در شهرستان وجود دارد که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب در فضای کسب و کار استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه افراد اگر مهارت داشته باشند می توانند برای خود شغل ایجاد کنند، یادآور شد: در دو سال اخیر در حوزه اقتصادی و اجرای طرح های اشتغال زا کارهای خیلی خوبی صورت گرفته و در هفته دولت پروژه های زیادی نیز در این زمینه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی ادامه داد: نگاه ما به آموزش و پرورش باید سرمایه گذاری باشد ونتیجه و خروجی آن در دراز مدت خواهیم دید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: همایش تقدیر از برگزیدگان و فعالان آموزش متوسطه شهرستان دشتی در محورهای مدل تعالی، مدیریت پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی، مهارت مداوم، جشنواره نوآوری در فرآیند آموزشی و یادگیری، جشنواره توسعه و تقویت درس پژوهشی، دبیران فعال آموزشی، سرگروه های فعال آموزشی و طرح خود اتکایی برگزار شد.

کد خبر 4686234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha