۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰

دهنادی، دبیر «طرح گشتاور» تشریح کرد

هدایت مهارتی خانواده‌ها با هدف «رونق تولید» در اردوهای گشتاور

هدایت مهارتی خانواده‌ها با هدف «رونق تولید» در اردوهای گشتاور

رییس فرهنگسرای خاتم(ص) و دبیر طرح گشتاور می‌گوید اردوهای مهارتی و استعدادیابی گشتاو، خانواده‌های تهرانی را با زمینه‌های مختلف شغلی و مهارتی در کشور آشنا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق دهنادی رییس فرهنگسرای خاتم (ص) و دبیر این طرح گفت: این برنامه که با ۴ مخاطب «کودک و مادر» ویژه کودکان ۵ تا ۷ سال،  «کودکان» ۷ تا ۱۰ سال، «نوجوانان» ۱۹ تا ۱۶ سال و «جوانان» ۱۶ تا ۲۰ سال برگزار می شود، با نگره فرهنگ‌سازی برای «رونق تولید» مخاطبین با استفاده از گردشگری هدفمند و با همراهی تسهیل‌گران توانمندساز با زمینه‌های شغلی و تفاوت های فردی خود آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه عدم توازن در ورودی دانشگاه‌ها یک زنگ خطر بزرگ برای آینده نسل جوان است، افزود: اگر صف کنکور پزشکی به عنوان یک رشته معروف به پولسازی، چندین برابر حد مورد نیاز و مورد انتظار است مشکل اصلی عدم مهندسی ارزش و هم چنین سوق دادن جامعه به مصرف‌گرایی و ثروت‌گرایی بدون زحمت است. بنابراین هیچ چاره‌ای جز گفتگو با جوانان و نوجوانان درباره واقعیت‌های شغلی و استعدادی نداریم.

این کارشناس فرهنگ و رسانه با بیان اینکه برای نیل به هدف ذکر شده با چندین کارخانه، استارتاپ، دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران در زمینه‌های مختلف تعامل کرده و سعی داریم با آشنا ساختن خانواده‌ها با اماکن علمی تهران مانند باغ کتاب، پارک‌های علمی و فناوری  و دانشکده‌های مختلف دریچه‌هایی جدید را به روی مخاطبان باز کنیم.

دبیر طرح گشتاور در پایان اظهار داشت: خانواده‌های تهرانی می‌توانند تا ۲۰ شهریور ماه با مراجعه به فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و کتابخانه‌های شهر تهران نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام نمایند و یا جهت کسب اطلاعات با شماره تلفن دبیرخانه این طرح ۶۶۲۹۷۵۲۵ تماس بگیرند.

کد خبر 4686620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha