جنبش «حسم» ارتباط خود با انفجار تروریستی قاهره را رد کرد

جنبش «حسم» ارتباط خود با انفجار تروریستی قاهره را رد کرد

جنبش حسم دست داشتن در انفجار تروریستی بامداد دوشنبه در پایتخت مصر را که ۲۰ کشته و تعدادی زخمی بر جا گذاشت، رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، جنبش حسم هرگونه ارتباط خود با انفجار تروریستی اخیر مقابل یک مرکز درمانی در قاهره پایتخت مصر را که به کشته شدن ۲۰ نفر و زخمی شدن ۴۷ نفر دیگر منجر گردید، رد کرد.

جنبش حسم در بیانیه خود کشته شدن شماری از شهروندان مصری در این حادثه را به خانواده‌های قربانیان و همه مصری‌ها تسلیت گفت و تأکید کرد که اعضای این گروه هیچ گونه ارتباطی با این حمله ندارند.

گفتنی است که عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر به حادثه انفجار در منطقه منیل در قاهره واکنش نشان داد و آنرا تروریستی دانست.

وی اعلام کرد: حادثه انفجار در مقابل مرکز درمانی حادثه تروریستی بزدلانه است. مصر بر مقابله با تروریسم و ریشه کنی عزم جدی دارد. همدردی‌ها عمیق خود را به مردم مصر و خانواده‌های قربانیانی که در حمله تروریستی دیشب کشته شدند اعلام می‌کنم. برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع دارم.

همزمان وزارت کشور مصر بیانیه داده که حادثه انفجار یکی از خودروها در منطقه القصر العینی در مقابل کلینیک بیماران سرطانی نشان می‌دهد که در یکی از این خودروها مواد منفجره وجود دارد.

وزارت کشور مصر بیان کرد: اطلاعات به دست آمده نشان می‎دهد که یکی از خودروها حامل مواد منفجره و با هدف انجام عملیات تروریستی به سمت کلینیک حرکت کرده بود.

شایان ذکر است که بامداد دوشنبه انفجار مهیبی بر اثر برخورد چهار دستگاه خودرو با یکدیگر در مقابل کلینیک بیماران سرطانی رخ داده بود که در اثر آن، ۲۰ نفر کشته و بیش از ۴۰ نفر زخمی شدند.

کد خبر 4686827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha