۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۴۰

سرپرست آموزش‌وپرورش استان خوزستان:

استان خوزستان بیش‌ازپیش نیاز به امید دارد

استان خوزستان بیش‌ازپیش نیاز به امید دارد

اهواز - سرپرست آموزش‌وپرورش استان خوزستان از لزوم افزایش امید در بین مردم خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رفیعی دهکردی ظهر امروز چهارشنبه در آئین تجلیل از دانش آموزان دارای رتبه ۱ و ۹ کنکور سراسری سال ۹۸ استان خوزستان، اظهار کرد: استان خوزستان از دیرباز مهد علم بوده است و ما می‌توانیم به دور از گلایه‌های کمبود امکانات و کاستی‌ها با اتکا بر توانمندی‌های فرزندان این استان جایگاه خود را در بخش‌های مختلف ارتقاء دهیم.

وی با بیا اینکه امروز روز امید برای استان خوزستان است، افزود: امروز اسم دو نفر از دانش آموزان ما در استان خوزستان در بین برترین‌های ماراتن سخت کنکور سراسری قرار دارد و این امیدی برای دیگر دانش آموزان است.

سرپرست آموزش‌وپرورش استان خوزستان بیان کرد: این دانش آموزان نشان دادند که اگر اراده، سخت‌کوشی و نظارت خانواده باشد می‌توان به اهداف مورد دلخواه رسید.

رفیعی با اشاره به کسب مقام برتر دانش آموزان استان خوزستان در رقابت‌های ورزشی و قرآنی در سطح کشور بیان کرد: استان خوزستان بیش از هر چیز نیاز به امید دارد و این دانش آموزان با موفقیت‌های خود می‌توانند به‌خوبی امید موردنیاز را به استان تزریق کنند.

وی عنوان کرد: نباید به استان خوزستان به‌عنوان یک استان بحرانی و درجه دو نگاه کرد چرا که با تلاش جوانان و نخبگان ما می‌شود هر ناممکنی را ممکن کرد.

کد خبر 4687683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha