۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۳۵

مدیرکل صداوسیمای استان زنجان:

چهار سریال در صدا و سیمای مرکز زنجان درحال ساخت است

چهار سریال در صدا و سیمای مرکز زنجان درحال ساخت است

زنجان-مدیرکل صداوسیمای استان زنجان گفت: چهار سریال  در صدا و سیمای مرکز زنجان درحال ساخت است و تا پایان سال ۳ تله فیلم هم با تایید قرارداد،  تهیه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از صداوسیمای استان زنجان، محسن لطیفی  در آئین جشن سالروز افتتاح شبکه اشراق زنجان افزود : افتخار رسانه ملی جمهوری اسلامی این است که مبنای وحدت بوده ومنادی آزادی  وآزادیخواهی یعنی همان راه سرخ عاشورا  را دردنیا گسترش می‌دهد و اگر این رسانه نبود هرگز ظلم‌های وارد شده  در فلسطین و بحرین و یمن به جهانیان منعکس نمی‌شد.

وی  شبکه اشراق را هدیه مقام معظم رهبری به مردم استان دانست و افزود: متعاقب سفر پرخیرو برکت رهبر معظم انقلاب به استان در مهرماه ۱۳۸۲ تمهیدات لازم برای افتتاح شبکه تلویزیونی استان انجام و نهایتاً این شبکه در مرداد ماه سال۱۳۸۳ به بهره‌برداری کامل رسید.

مدیرکل صداوسیمای استان زنجان گفت: چهار سریال  در صدا و سیمای مرکز زنجان درحال ساخت است و تا پایان سال ۳ تله فیلم هم با تایید قرارداد،  تهیه خواهد شد.

معاون سیمای، صدا و سیمای مرکز زنجان هم در این مراسم با قدردانی ازتلاشهای همکاران معاونت سیما در انعکاس  فعالیت‌ها و مناسبتهای مختلف  نظیر پوشش مراسم ایام محرم و شب‌های فرهنگی درایام تابستان  گفت: طبق نظر سنجی  رسانه ملی در نوروز امسال، شبکه اشراق جزو ۳ مرکز  پرمخاطب کشور بود و برنامه گجله لر هم با جذب ۸۲ درصد مخاطبان،پرمخاطب‌ترین برنامه سیما در فصل زمستان سال ۹۷ بوده است.

آل یاسین ساخت ۳ مستند فاخر  از ۳ شهید مدافع حرم با رتبه بالای ۷۰، دو سریال انیمیشن  و سریال ۲۶ قسمتی با نگاه پرداخت به بخش‌های مختلف استان زنجان را هم از دیگر فعالیت‌های این حوزه عنوان کرد.

کد خبر 4687981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha