۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۵۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان:

خبرگزاری مهر رسانه تاثیرگذار در روند توسعه هرمزگان است

خبرگزاری مهر رسانه تاثیرگذار در روند توسعه هرمزگان است

بندرعباس - مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: خبرگزاری مهر رسانه تاثیرگذار در روند توسعه هرمزگان است.

به گزار ش خبرنگار مهر، رضا کمالی زرکانی ظهر پنجشنبه همزمان با روز خبرنگار در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری مهر در هرمزگان ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران خبرگزاری مهر، تلاش‌های آنان را گامی ارزنده جهت ارتقای سطح کیفی اخبار استان دانست و گفت: خبرگزاری مهر به عنوان یکی از اصلی ترین خبرگزاری های مرجع کشور تاثیرگذاری خوبی داشته و صداقت در اخبار منتشر شده نشان از تعهد و اخلاق مداری خبرنگاران خبرگزاری مهر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: رسانه ها یکی از ابزارهای موثر در توسعه و آبادانی در هر جامعه ای هستند. اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان سعی داشته تا با حمایت از رسانه های استان مشکلات پیش روی را هموار کند.

کمالی‌زرکانی گفت: اعتقاد ما بر این است که افرادی که در رسانه های استان هرمزگان فعالیت می‌کنند جزو با اخلاق‌ترین خبرنگاران کشور هستند و بسیاری از ملاحظات را رعایت می‌کنند زیرا با وجود گرایشات سیاسی و جناحی اما در سیاست‌گذاری و خروجی اخبار شاهد این نوع اعمال سلیقه ها نیستیم.

وی با ذکر اینکه خدمات خبرگزاری مهر در حوزه رسانه باعث افتخارات استان است، اذعان کرد: خبرگزاری مهر یک برند محسوب می‌شود و از خدمات این خبرگزاری قدردانی و تشکر می‌کنم و معتقدم تقویت رسانه ها در هرمزگان می تواند به توسعه استان کمک بیشتری کند.

پیش از آن رضا زرگر سرپرست خبرگزاری مهر در استان هرمزگان با بیان اینکه جامعه رسانه ای استان بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت دارد، بیان داشت: رسانه های استان در این سالها علیرغم مشکلات فراوان همچنان پای کار بوده اند و این توقع را داریم که مسئولان استانی در هر رده و جایگاهی که قرار دارند همراه رسانه ها باشند.

وی افزود: وظیفه رسانه انتشار واقعیات جامعه است. امیدواریم که سعه صدر مسئولان هم در شنیدن واقعیات جامعه و اقدام نسبت به رفع آن بیشتر شود.

کد خبر 4688112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha