۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۹

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۴ متهم در کبودرآهنگ

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۴ متهم در کبودرآهنگ

همدان - دستگیری ۴ سارق در فامنین، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کبودرآهنگ، دستگیری ۲ سارق در رزن، کشف دام قاچاق در تویسرکان و کشف سیگار قاچاق در نهاوند اخبار انتظامی استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۴ سارق و کشف اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: در پی دستگیری یک سارق حین سرقت البسه از یک مغازه لباس فروشی و انتقال وی به مقر پلیس،   با تحقیقات صورت گرفته متهم به سرقت از ساختمان نیمه کاره و سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف و با همکاری وی اموال مسروقه از جمله دینام کولر، باطری و وزنه تراکتور کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی ادامه داد: در ماموریتی دیگر با حضور به موقع ماموران گشت انتظامی فردی که در حال سرقت قطعات و لوازم خودرو بود نیز دستگیر شد.

سرهنگ حیدری خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی نیز با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، ۲ سارق را دستگیر و هر ۴ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ  از دستگیری ۱۴ متهم در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ستاد مجید گلی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به ویژه منطقه ای که با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان انجام می شود، یگان های انتظامی شهرستان کبودرآهنگ با بهره گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح، مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف، ۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر، ۳ سارق داخل خودرو، ۲ نفر جلبی، ۲ سارق اماکن خصوصی و ادوات کشاورزی و یک سارق موتورسیکلت دستگیر همچنین۵۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز و دستگیری ۲متهم در این خصوص و توقیف ۱۳ دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف از دیگر دستاوردهای این طرح بود.

دستگیری ۲ سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی زنگنه گفت: در پی وقوع سرقت کابل در شهرستان رزن، شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی، انجام گشت های نامحسوس و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان در یک عملیات ضربتی یک سارق را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زنگنه افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای سوابق کیفری متعدد در زمینه سرقت بوده و در بازجویی های فنی به ۲ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در عملیات دیگری ماموران پلیس آگاهی شهرستان یک سارق اماکن خصوصی را شناسایی و دستگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن در پایان با اشاره به تحویل هر ۳ متهم به مرجع قضایی خاطر نشان کرد: از تمام شهروندان درخواست می کنیم نسبت به اموال و وسایل دولتی و عمومی حساسیت ویژه ای داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کشف دام قاچاق در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان، از کشف ۱۱ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور تویسرکان-کنگاور به یک دستگاه نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی بابیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۱ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف سیگار قاچاق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، از کشف ۱۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شا احمدساکی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان نهاوند در اجرای طرح کنترل صنوف و برخورد با صنوف متخلف، از ۲۰ باب مغازه در سطح این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: ماموران در بازررسی از یکی از واحدهای صنفی، ۱۷ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز را کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با مطلوب ارزیابی کردن این طرح، بر ارائه طرح های مشابه در آینده تاکید کرد.

کد خبر 4689267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha