۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۳۱

استاندار هرمزگان:

بهترین و بدترین دستگاه‌ها در خصوص صدور مجوز معرفی می‌شوند

بهترین و بدترین دستگاه‌ها در خصوص صدور مجوز معرفی می‌شوند

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: فرایند صدور تمام مجوزهای سرمایه‌گذاری‌های چند سال گذشته از زمان تقاضا تا نهایی شدن در حال بررسی است تا بدترین و بهترین سازمان‌ها در صدور مجوزها معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر شنبه در سومین کارگروه زیر بنایی روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در خصوص تغییر محدوده شهر هشتبندی از سمت روستای هشتبندی دو اظهار داشت: اگر مردم علاقه‌مند به این تغییر باشند مشکلی برای این تغییر محدوده وجود ندارد.

استاندار هرمزگان تشریح کرد: دولت در تلاش است که تقسیمات به صورت روستایی باشد چراکه حاکم شدن مقررات شهر محدودیت‌هایی را برای مردم آن روستا بوجود خواهد آورد و اگر تعارضی برای این موضوع وجود ندارد محدوده شهر هشتبندی از سمت روستای هشتبندی دو اصلاح شود.

وی عنوان کرد: مصوبات کارگروه‌ها باید در کمتر از 24 ساعت و شورای برنامه‌ریزی تا حداکثر 48 ساعت ابلاغ شود تا کار زمین نماند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: فرایند صدور تمام مجوزهای سرمایه‌گذاری‌های چند سال گذشته از زمان تقاضا تا نهایی شدن در حال بررسی است تا بدترین و بهترین سازمان‌ها در صدور مجوزها مشخص شوند.

همتی ادامه داد: لیست بدترین و بهترین دستگاه‌های استان در صدور مجوز به اطلاع عموم خواهد رسید و رونوشتی نیز از آن برای دفتر رئیس جمهور و وزیر مربوطه ارسال خواهد شد.

همتی در اذعان کرد: دولت الکترونیک در تلاش است که کار مردم ساده شود به همین منظور استعلام دستی دستگاه‌ها ممنوع است و تمام دستگاه‌ها مکلف به استعلام الکترونیکی هستند.

وی ادامه داد: اگر مشاهده شود دستگاهی استعلام دستی را در دستور کار قرار دهد، با آن دستگاه برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 4689628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha