۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

مقابله با فساد و تبعیض در کشور نیازمند عزم عمومی است

مقابله با فساد و تبعیض در کشور نیازمند عزم عمومی است

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: مقابله با فساد و تبعیض در کشور نیاز به عزم عمومی دارد و اقدام کسی که خود در این حوزه مشکل دارد، نمی تواند کارساز باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز شنبه در نشست با رسانه های استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در کشور باید همه چیز روشن و شفاف در اختیار مردم قرار بگیرد چرا که مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و این حق مسلم مردم به شمار می رود. البته لایحه شفاف سازی  نیز در مجلس در دست بررسی است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس افزود: مجموعه نمایندگان استان با استفاده از ظرفیت ها و اختیارات و توانی که دارد در حل مشکلات مردم استان مرکزی گام‌های موثر برداشتند. اما در برخی مواقع در کشور از ظرفیت ها و توانایی هایی که داریم نتوانستیم در حل مشکلات استفاده کنیم و به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در این حوزه فرصت سوزی زیاد اتفاق افتاده است.  اینکه  از ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده نشده، نیاز به بررسی دارد. 

وی بیان داشت: البته نباید نگاه مایوس گونه به کشور داشته باشیم. علیرغم مشکلات عدیده ای که از طریق عوامل خارجی و داخلی در کشور به وجود آمده، اما در حوزه‌های مختلف کارهای خوبی انجام شده و انقلاب حرکت رو به جلو دارد و مسیر به خوبی طی می شود.

بر اساس این گزارش، کریمی همچنین در مورد پروژه پل سنجان اراک گفت: این پروژه، در شرایط کنونی طرح اشتباهی است و برای تکمیل آن ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تاکنون هم حدود ۳میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۵ سال نیز بلاتکلیف مانده است. وضعیت این پروژه توسط مسکن و شهرسازی و استانداری باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مورد باشگاه داری و تیم داری شهرداری اراک هم گفت: همه ساز و کارها برای ادامه تیم‌داری شهرداری مهیا است. مکاتبات لازم انجام شده و نیاز به عزم و اراده دارد. به نظر می آید شورای شهر و شهرداری اراک تمایلی به ادامه فعالیت باشگاه ورزشی ندارند و علاقه ای به هزینه کردن در این حوزه از خود نشان نمی دهند.

کریمی در مورد جذب مدیران بومی نیز اظهار داشت: در استان مرکزی برای پست های کلیدی مدیران توانمندی وجود دارد، اما متاسفانه بهره گیری از این افراد چندان اتفاق نیفتاده است. البته به کارگیری مدیران غیر بومی در حد متعارف و منطقی قابل قبول است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بیان داشت: دست اندرکاران قانونی انتخابات، بایستی شرایط و بستر را برای حضور فعال مردم در پای صندوق ها برای انتخابات پیش رو مهیا کنند و امیدواریم همه چیز در چارچوب قانونمندی پیش رود.

کد خبر 4689848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha