در چابهار؛

نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد درگفتمان سازی وحدت بررسی می شود

نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد درگفتمان سازی وحدت بررسی می شود

نخستین نشست نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در چابهار برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سپاهی، مسئول برگزاری نشست نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی گفت:با توجه به نیاز سنجی جامعه در برهه حساس کنونی که جمهوری اسلامی ایران به وسیله دول کفر و کشورهایی که ادعای اسلام دارند، تحریم شده است و مورد هجمه های فرهنگی و تفرقه افکنانه قرار گرفته است و با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، آتش به اختیار یک طرح را به وزارت ورزش و جوانان تحت عنوان نخستین نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی را با هدف وحدت و ورود جوانان، ارائه کردیم.

سپاهی ادامه داد: با توجه به اینکه در مباحث این چنینی همیشه بزرگان و اندیشمندان جهان اسلام حضور داشتند و جوانان و سازمان های مردم نهادی که در دل جامعه فعالیت می کنند، نقش خاصی نداشتند، این اقدام صورت گرفت تا بحث وحدت در دل جامعه ملموس تر بشود.

وی افزود: متولی اصلی این برنامه وزارت ورزش و جوانان و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هستند.

سپاهی گفت: همچنین در این نشست، سخنرانی علما و اندیشمندان تشیع و اهل تسنن برجسته جهان اسلام، همچون همچون آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مولوی عبدالحمید، مولوی نذیراحمدسلامی و... پیش بینی شده است.

کد خبر 4690752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha