۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۱۸

در نامه تاج به صالحی امیری؛

درخواست فدراسیون فوتبال از کمیته ملی المپیک برای کمک به تیم امید

درخواست فدراسیون فوتبال از کمیته ملی المپیک برای کمک به تیم امید

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس کمیته ملی المپیک خواستار تخصیص مالی برای حمایت از برنامه‌های تیم فوتبال امید در راه انتخابی المپیک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سهم «صفر» فدراسیون فوتبال از مجموع بودجه تخصیصی کمیته ملی المپیک به فدراسیون های ورزشی در سال جاری، درخواست رسمی این فدراسیون برای برخورداری از  کمک مالی این کمیته را موجب شده است. 

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در تازه ترین گفتگوی خود با بیان اینکه «کمیته ملی المپیک نتوانسته از نظر مالی به ما کمک کند» انتقاد تلویحی خود نسبت به تبعیض کمیته ملی المپیک و عدم دریافت بودجه از آن را مطرح کرده بود، دو روز پیش در نامه ای به صالحی امیری متقاضی بهره مندی از کمک مالی شده است. 

قرار است در نشست روز شنبه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک این درخواست فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفته و رقم مد نظر برای کمک به تیم امید نهایی شود.

تیم فوتبال امید ایران که ۴۲ سال است نتوانسته جواز حضور در المپیک را کسب کند، امیدوار است با حمایت کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال در رقابت های انتخابی پیش رو طلسم را بکشند و به المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح درخواست مهدی تاج از رضا صالحی امیری و برای بهره مند شدن تیم امید از حمایت مالی کمیته ملی المپیک، بر این اساس انجام شده که این کمیته پرداخت بودجه به فدراسیون فوتبال را منوط به درخواست رسمی مسئولان این رشته همراه با اعلام برنامه های آنها برای تیم امید عنوان کرده بود. کما اینکه خبرگزاری مهر نیز پیش از این در گزارش هایی جداگانه با عنوان «تیم فوتبال امید برنامه ای به کمیته ملی المپیک ارائه نکرده است» و «چالش کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال بر سرِ پول» به این موضوع پرداخته بود

سال گذشته هم کمیته ملی المپیک برای حضور تیم امید در بازیهای آسیایی مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کرده بود.

کیکاووس سعیدی خزانه دار و ذی حساب کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار مهر خبر دریافت نامه فدراسیون برای کمک به تیم امید را تایید و تصمیم گیری در این مورد را به روز شنبه و جلسه هیات اجرایی موکول کرد.

کد خبر 4691381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha