۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰

در گفتگو با مهر پاسخ داده شد:

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال با ترکیب جهانی آغاز می‌شود؟

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال با ترکیب جهانی آغاز می‌شود؟

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ چین از روز شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که برای حضور در سه تورنمنت بین المللی به میزبانی پرتغال، روسیه و یونان، عازم اروپا شده بود روز گذشته به کشور بازگشت تا تمرینات خود برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۹ چین را در تهران پیگیری کند. 

بازیکنان این تیم پس از سه روز استراحت، از روز شنبه هفته آینده تمریناتشان را از سر می گیرند. آنها به فاصله کوتاه آماده سفر به چین می شوند تا ابتدا در تورنمنت بین المللی پیک شرکت کنند و بعد از آن دیدارهای خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را آغاز کنند.

فاصله کوتاه میان آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی و اعزام به محل برگزاری جام جهانی، ابهاماتی را در رابطه با ترکیب اردونشینان ایجاد کرده است. اینکه با توجه به این شرایط، مرحله جدید تمرینات با چه نفراتی آغاز می شود و ترکیب اعزامی به جام جهانی یا ترکیب اولیه اردونشینان چگونه است؟

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش گفت: قطعا ۱۲ بازیکنی که ترکیب تیم ملی را در تورنمنت های اخیر تشکیل دادند در این مرحله از اردو حضور دارند اما در مورد اینکه بازیکن دیگری هم برای حضور در تمرینات به این ترکیب اضافه نشود یا نه، هنوز به جمع بندی نرسیده ایم. 

وی تصریح کرد: طی امروز و فردا با دیگر اعضای کادر فنی در این زمینه تصمیم گیری می کنیم. به هر حال سه، چهار روز بیشتر در تهران تمرین نخواهیم داشت و بعد از آن باید عازم چین شویم. با لحاظ کردن این مسئله باید در مورد ترکیب اردونشینان تصمیم گیری کنیم. 

«آیا این احتمال وجود دارد که ۱۲ بازیکن اعزامی به تورنمنت های اخیر، ترکیب تیم ملی را در جام جهانی تشکیل دهند؟»  سرمربی تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش گفت: هنوز به جمع بندی نرسیده ام. حضور این بازیکنان در تمرینات پیش رو قطعی است اما در مورد سایر مسائل امروز یا فردا تصمیم گیری می کنیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامد حسین زاده، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، آرون گرامی پور، سجاد مشایخی، رسول مظفری، میثم میرزایی و بهنام یخچالی ۱۲ بازیکنی بودند که تیم ملی بسکتبال با در اختیار داشتن آنها در تورنمنت های پرتغال، روسیه و یونان شرکت کرد. 

جام جهانی بسکتبال شهریورماه با حضور ۳۲ تیم به میزبانی چین برگزار می شود. تیم ملی ایران در گروه سوم این رقابت ها با اسپانیا، پورتوریکو و تونس همگروه است. 

کد خبر 4692231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha