۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۲۹

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

خوزستان دومین استان دارای واحدهای مسکن مهر نیمه تمام

خوزستان دومین استان دارای واحدهای مسکن مهر نیمه تمام

اهواز- معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن گفت: استان خوزستان از لحاظ دارا بودن مسکن مهر نیمه تمام، بعد از تهران رتبه دوم را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مازیار حسینی ظهر امروز چهارشنبه در شورای مسکن استان خوزستان اظهار کرد: خوزستان برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: خوزستان دومین استان دارای بیشترین مسکن مهر نیمه تمام بعد از استان تهران است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: ساخت مسکن مهر یک کار فرادستگاهی است و استاندار یکی از مهره های مهم در اجرای هرچه بهتر این واحد ها است.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی خوزستان بیان کرد: به دلیل اینکه این استان دارای آب و هوای خاصی است که اگر هر یک روز که مسکن مهر زودتر تمام شود به نفع همه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: باید در کنار امر ساخت و ساز مسکن پیوست های مورد نیاز مانند مسجد، مدرسه و کلانتری نیز توجه داشته باشیم.

حسینی با عنوان اینکه در خوزستان عرضه و تقاضا در زمینه مسکن وجود دارد، عنوان کرد: باید تلاش کنیم سازنده و مصرف کننده را به هم برسانیم تا بار مشکل مسکن را از روی دوش دولت برداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از مسائلی که توی ذوق میزند نبود راه مناسب برای دسترسی به منازل است، افزود: موضوع ساخت معابر و زیر بنایی جز مسائل مهم و حائز اهمیت است.

وی در خصوص پیمانکارانی که به خوبی کار نمی کنند گفت: هر پیمانکاری که در یک پروژه کوتاهی کرد نباید پروژه دیگری در استان به آن محول شود چرا که پول و آبروی مردم بازیچه نیست.

معاون وزیر با اشاره به اینکه اکنون بالغ بر ۳۰ درصد مردم کشور ما مستاجر هستند، عنوان کرد: باید برای مسکن دار شدن خانواده های فاقد مسکن تلاش شود.

حسینی از اجرای طرح ملی مسکن در کشور خبرداد و گفت: در این طرح زمین به صورت رایگان جذب و طبق طرح های ملی مسکن سازی انجام می شود.

وی عنوان کرد: این طرح موجب می شود زمین های فیریز شده به خانه دار شدن مردم کمک کند.

کد خبر 4692756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha