۳ خرداد ۱۴۰۳، ۷:۱۹

لیگ ملت‌های والیبال - برزیل

دلایل شکست ایران برابر صربستان از نگاه پائز/ باید کنار هم بجنگیم

دلایل شکست ایران برابر صربستان از نگاه پائز/ باید کنار هم بجنگیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: والیبال مشکل تیم ایران نیست و بازیکنان خوب بازی می‌کنند. موارد خیلی خوبی از تیم دیدم اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین دوره لیگ ملت‌ها در گروه مردان از روز سه‌شنبه یکم خرداد آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران بامداد پنج‌شنبه به مصاف صربستان رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد.

موریس موتا پائز پس از این دیدار اظهار کرد: واقعاً از بازی بازیکنانم سوپرایز شدم چرا که بازی‌شان کیفیت بالایی داشت. اما وقتی با مشکلی رو به رو می‌شدند خیلی برایشان سخت بود که در کنار هم بمانند، از هم دیگر حمایت کنند و با هم بازی کنند تا مشکلات را حل کنند. مشکل تیم ایران والیبال نیست. بازی والیبال ایران خوب است. بلکه باید متوجه این موضوع شوند که چگونه در کنار هم بمانند، چگونه به هم کمک کنند، چگونه برای یکدیگر دلسوزی کنند و انرژی خوب و مثبت را به داخل زمین تزریق کنند.

وی گفت: ما اینجا نیستیم تا کسی را قضاوت کنیم. بلکه اینجا هستیم که به هم کمک کنیم و بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم. در لحظات زیادی از بازی بازیکنان کیفیت خارق العاده‌ای از خودشان به نمایش گذاشتند اما در ست چهارم نمای واضحی از شرایط اصلی تیم ایران دیدیم که باید آن را تغییر دهیم. اگر این کار را انجام ندهیم کار برایمان سخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در بسیاری از فاکتورها در لحظاتی از بازی خیلی خوب عمل کردیم، تصریح کرد: در دفاع، توپ‌گیری و … در بسیاری از لحظات مسابقه عملکرد خوبی داشتیم اما در لحظات حساس اشتباهاتی مرتکب شدیم. بعد از آن هم نتوانستیم به بازی خوب خود ادامه دهیم. وقتی اشتباهی انجام می‌دادیم همه به جهتی می‌رفتند و کنار هم نبودند. باز هم می‌گویم والیبال مشکل تیم ایران نیست بلکه مشکل در کنار هم بودن و کمک کردن به بهتر بازی کردن دیگران است.

پائز با بیان اینکه در بحث سرویس هم همین موضوع صدق می‌کند، گفت: در لحظاتی از بازی خیلی خوب سرویس زدیم اما در لحظات حساس مرتکب اشتباهاتی شدیم و سرویس‌های خوبی را در زمان‌های مهم نزدیم. شاید سرویس‌های عالی نزدیم اما بیشتر از بازی‌های دوستانه امتیاز سرویس مستقیم گرفتیم. باز هم می‌گویم موارد خوب زیادی را از تیم دیدم اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم همانطور که از اول گفتم احساسات اولویت اول ماست و ما بقیه موارد را فراموش کردیم.

کد خبر 6116322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      2 0
      سلام.با این سبک بازی(سرویس وتوپ گیری افتضاح),زنگ تفریح تمام تیم ها خواهیم بود,حیف از آنکه تاصبح برای تماشا،بیدارماندم.