۲۴ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۵۷

در سه ماهه نخست سال جاری؛

صادرات استان البرز ۷۰ درصد رشد داشته است

صادرات استان البرز ۷۰ درصد رشد داشته است

کرج - استاندار البرز گفت: صادرات استان در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر پنجشنبه در نهمین همایش روسای ایثارگران که با حضور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، از حضور در این جمع ارزشی و ایثارگر بسیار خرسندم.

وی با اشاره به اینکه یاد شهدا هرگز در دلها نمی میرد، ادامه داد: از خداوند متعال می خواهیم که توفیق ادامه راه شهدا را به ما بدهد تا به تاسی از ایثارگری های شهدا و جانبازان و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی بتوانیم اسباب خدمتگزاری و رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه البرز بیش از ۵ هزار شهید والامقام برای تحقق و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، گفت: امید است بتوانیم با ادامه این مسیر، اسباب رشد و شکوفایی هر چه بیشتر البرز و به تبع آن میهن اسلامی را فراهم کنیم.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که سازمان ثبت احوال کشور با تلاش ها و ایثارگری های تمامی کارکنان و مدیریت صحیح مفتخر به کسب مقام نخست در بین همه دستگاه های اجرایی کشور در اولین دوره طرح ملی سنجش رضایتمندی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه البرز آخرین استان کشور است که در سال ۸۹ ثبت و مستقل شد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری این استان به لحاظ تنوع اقوام نگرش های مختلف، ایران کوچک لقب گرفته و رنگین کمانی از اقوام در نهایت صلح و همگرایی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

استاندار البرز با اشاره به امنیت بالایی که در البرز وجود دارد، اضافه کرد: به واسطه این امر البرز، علاوه بر ظرفیت ها بسترهای مختلف به استانی امن برای سرمایه گذاران تبدیل شده است و سال گذشته جزو سه استان برتر کشور در جذب سرمایه گذاران قرار گرفته است.

شهبازی گفت: البرز توفیق یافت در سه ماهه اول سال جاری رشد ۷۰ درصدی صادرات به خارج از کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل را رقم بزند.

وی افزود: استان البرز به عنوان مهاجرپذیرترین استان کشور، نیازمند توجه ویژه ملی برای ارتقا زیرساخت های لازم برای پذیرایی از این جمعیت بزرگ است.

کد خبر 4693377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha