۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷

امام جمعه موقت مهریز:

موفقیت و اقتدار در نظام اسلامی تحت ولایت رهبری محقق شده است

موفقیت و اقتدار در نظام اسلامی تحت ولایت رهبری محقق شده است

یزد ـ امام جمعه موقت مهریز گفت: موفقیت و اقتداری که امروز در نظام اسلامی شاهد آن هستیم، تحت ولایت رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر زارع در خطبه های امروز نمازجمعه مهریز اظهار داشت: امروز تحت ولایت فقیه کارهای بزرگی از جمله شکار هواپیمای جاسوسی و توقیف کشتی انگلیسی در آب‌های خلیج فارس انجام می شود اما دشمنان ما کارشان به جایی رسیده که وزیر امور خارجه ایران را نیز تحریم می کنند.

وی بیان کرد: ملت ایران همواره تحت ولایت ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای خواهد بود و مسیر اقتدار و استقلال خود را ادامه خواهد داد.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی در سال ۶۸ عنوان کرد: اسرای ایرانی، آزادمردانی بودند که با وجود شرایط نامناسب، ابهت دشمن را شکستند و این روحیه آنها سبب حیرت دشمنان شده بود.

امام جمعه موقت مهریز ادامه داد: برخورد قاطعه، زیرکانه و با تدیبر حجت الاسلام ابوترابی در زمان جبهه و جنگ، مدیریت معنوی و فرهنگی آزادگان را به دنبال داشت و روحیه مضاعف به آنها داد.

زارع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کودتای ۲۸مرداد بیان کرد: ۲۸ مرداد یادآور کودتای آمریکایی انگلیسی است که با شعار جدایی دین از سیاست انجام شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام دهه امامت و ولایت به تشریح واقعه غدیر پرداخت و اظهار داشت: غدیر روز ویژه ای است که طبق آیه قرآن، بهترین دین، دینی است که در روز غدیر معرفی و دین با معرفی حضرت علی (ع) به عنوان ولی و جانشین رسول خا معرفی شد.

زارع تاکید کرد: بر این اساس، عید غدیر بزرگترین عید مسلمین است و باید با شکوه ویژه ای برگزار شود اما باید مراقبت شود در برنامه های این روز بزرگ، محتوای مناسبی در اختیار مخاطبان جشن ها قرار گیرد.

کد خبر 4693871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha