۲۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۳۴

توسط آیت الله اعرافی؛

خبرنگار مهر در قم تقدیر شد

خبرنگار مهر در قم تقدیر شد

قم - امام جمعه قم طی مراسمی از خبرنگار خبرگزاری مهر در قم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم ضمن تبریک روز خبرنگار، از تلاش‌های خبرنگارانی که اخبار نهاد نماز جمعه را منعکس می‌کنند تقدیر کرد.

وی گفت: رسانه‌ها نقش بسیار تأثیرگذار و دامنه داری را در انعکاس رویدادها و مشکلات بر عهده دارند که خبرنگاران باید به ابعاد مسئولیتی خود توجه لازم را داشته باشند و مدیران و مسئولان نیز می‌بایست قدردان تلاش‌های آنان باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: اجتماع با نشاط و فرهنگی مردم در نماز جمعه هر هفته مسئولیت را برای دست‌اندرکاران نهاد نماز جمعه سنگین می‌کند و از طرفی نیز خبرنگاران باید تلاش کنند تا اخبار این اجتماع بزرگ هفتگی را به بهترین نحو منعکس کنند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت نماز جمعه قم گفت: در برخی از خطبه‌ها، چند دقیقه‌ای خلاصه خطبه‌ها را به صورت عربی هم می‌خوانم که این موضع مورد استقبال شخصیت‌هایی از جمله آیت الله شیخ عیسی قاسم و برخی از علمای کشورهای اسلامی قرار گرفته و آنان می‌گویند همین چند دقیقه که زبان عربی خطبه می‌خوانید تأثیر خود را در بین کشورهای عربی می‌گذارد.

آیت الله اعرافی از رسانه‌ها و خبرنگاران خواست تا به موضوع بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای داشته باشند و به مباحث اجتماعی و مرتبط با جامعه که به صورت ویژه در نماز جمعه پرداخته می‌شود را دست مایه تولیدات رسانه‌ای خود قرار دهند.

امام جمعه قم همچنین از خبرنگاران قمی خواست تا انتقادها و پیشنهادهای خود در زمینه ایراد خطبه‌های نماز جمعه به وی انتقال دهند.

در پایان این جلسه از مهدی بخشی سورکی، خبرنگار خبرگزاری مهر در قم تقدیر شد.

کد خبر 4693977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha