۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۱۵

استاندار کرمانشاه عنوان کرد:

دیدار مدیران با مردم در مساجد کرمانشاه

دیدار مدیران با مردم در مساجد کرمانشاه

کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دولت مدیران با مردم در مساجد استان دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و با حضور امام جمعه کرمانشاه تشکیل شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اظهار داشت: لازم است مدیران سبک مدیریتی شهید رجایی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: این سبک مدیریتی، همان مدیریت جهادی است که امروز مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد و همین می تواند راهگشای مشکلات امروز باشد.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیران استان از دهه فجر سال گذشته تا کنون تلاشهای چشمگیری در راستای رونق تولید داشتند که ماحصل آن جذب اعتبارات ملی و استانی و تسهیلات بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس در مجموع تا کنون حدود ۷۵۴ میلیارد تومان پرداخت شد که توانسته است ۵ هزار و ۶۹۵ شغل در حوزه عمرانی و اقتصادی ایجاد کند.

بازوند گفت: امسال در هفته دولت اعتباری بالغ بر ۹۶۵ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و اقتصادی که افتتاح می شوند و همچنین ۱۳۰ پروژه ای که کلنگ زنی می شود سرمایه گذاری شده است که تحرک جدی را در حوزه اشتغال به استان خواهد داد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: همچنین امسال ۳ سند اقتصاد مقاومتی، اشتغال و رونق تولید تهیه شد که رونق تولید و اشتغال زیر چتر سند اقتصاد مقاومتی بود با این تفاوت که سند رونق تولید را بخش خصوصی با محوریت اتاق بازرگانی و دانشگاه تهیه کرد.

بازوند خاطر نشان کرد: خوشبختانه کار خوبی در این راستا صورت گرفت و رئیس جمهور خواست تا این سند رونق تولید به عنوان الگویی برای کشور مطرح شود.

وی بیان داشت: اگر به دنبال این هستیم که ارزش پول ملی را افزایش دهیم لازمه آن تقویت و شکل دادن به رونق تولید است که الزامات و ابزار آن در دست دولت است و در این راستا باید تلاش کنند تا موانع سر راه سرمایه گذاران برداشته شود و بروکراسی اداری را نیز کاهش دهد.

به گفته بازوند هنر مدیران را جذب حداکثری نقدینگی کشور است که بابد در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشیم.

این مسئول ️رسمی شدن مرزهای شیخ صله،شوسمی و سومار را یک فرصت اعلام کرد و گفت: زیرساخت های بازگشایی مرزخسروی نیز که یکی از مطالبات مردم استان کرمانشاه بود، فراهم است.

وی یکی از برنامه های هفته دولت را دیدار مدیران با مردم عنوان کرد و افزود: مدیران روز دوشنبه همین هفته از عصر تا اذان مغرب و پس از آن در مساجد حضو پیدا می کنند و ملاقات عمومی با مردم خواهند داشت و روز جمعه هم حضور باشکوهی در نماز جمعه خواهند داشت.

کد خبر 4700529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha