۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۵۲

شهردار آبادان خبر داد:

پایان کار آسفالت مسکن مهر طی ۱۰ روز آینده

پایان کار آسفالت مسکن مهر طی ۱۰ روز آینده

آبادان – شهردار آبادان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده طی مدت ۱۰ روز کار آسفالت خیابان های مسکن مهر آبادان را به پایان می رسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حمید پور ظهر امروز شنبه در جلسه بررسی جمع بندی مسائل مربوط به شهرستان آبادان در حوزه جاده ها، مسکن مهر و بازآفرینی بافت فرسوده که در محل سالن اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، افزود: تفاهمنامه ای را با راه و شهرسازی درباره مسکن مهر منعقد و کار را در سال ۹۷ آغاز کردیم اما از آنجایی که این تفاهمنامه تعدیل نداشت با مشکل مواجه شدیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰۰ تن قیر را تامین کردیم و طبق برنامه ریزی ۱۲ هزار مترمربع زیر ساختی را که در مسکن مهر آماده است را آسفالت می کنیم.

شهردار آبادان تصریح کرد: مبلغ تفاهمنامه منعقد شده با قیمت واقعی تفاوت دارد  و سه برابر شده لذا ادامه کار در مسکن مهر مشکل است.

حمیدپور یاداور شد: قول می دهیم طی مدت ۱۰ روز خیابان های مسکن مهر را که بیس سازی شده را آسفالت کنیم و مسکن مهر را تحویل می دهیم.

وی گفت: در حال حاضر بالغ بر ۴۰ درصد از عملیات اجرایی آسفالت خیابان های مسکن مهر آبادان انجام شده و مابقی هم در دست انجام است، پس از اتمام آسفالت این ۱۲ هزار مترمربع خیابان، کار را تحویل و دیگر ادامه نمی دهیم زیرا با توجه به تورم و نبود تعدیل در تفاهمنامه انجام کار برایمان صرفه ندارد.

کد خبر 4700679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha