۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۰۱

نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان شمیرانات با زمین شهرداری و مشارکت خیرین احداث می شود

بیمارستان شمیرانات با زمین شهرداری و مشارکت خیرین احداث می شود

شمیرانات- نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان شمیرانات با واگذاری زمین شهرداری و مشارکت خیرین خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری جلسه ای که تعدادی از نمایندگان با وزیر بهداشت و مسئولان مربوطه در وزارت بهداشت داشتند خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه در خصوص مشکلات حوزه درمانی استان تهران قبیل وضعیت بیمارستان‌ها، پسماندهای بیمارستانی و نوبت دهی در بیمارستان‌های دولتی بحث و بررسی صورت گرفت.

ذوالقدر افزود: در این جلسه در خصوص خانه‌های بهداشت روستاهای استان تهران که چندین بار نیز نمایندگان در این زمینه سوالاتی را مطرح کرده بودند و هم چنین وضعیت بیمارستان‌های شهر و شهرستان‌های تهران بحث و بررسی انجام شد. ساخت بیمارستان های پردیس،اسلام شهر و شمیرانات از دیگر مباحث مطرح شده بود. نحوه دفن پسماند بیمارستان ها ازدیگر مشکلات مورد توجه نمایندگان بود.

وی بیان داشت: توزیع و قرارگیری نامناسب بیمارستان ها در سطح شهر، مشکلات و معضلات نوبت دهی در بیمارستان های دولتی و درمان های سرپایی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین وزارت بهداشت تاخیر در تحویل بیمارستان خیرساز الغدیر پردیس را ناشی از عدم توافق با خیر اعلام نمودند و افزودند که اقدامات درمانگاه شفا را تا پایان شهریور انجام و درمانگاه راه اندازی خواهد شد.

وی در خصوص سایر بیمارستان ها مانند بیمارستان اسلامشهر نیز اظهار داشت: موارد عدم تخصیص بودجه و مشکلات اعتباری  در این رابطه مطرح و عنوان شد که اتمام کار این پروژه نیز تا پایان دوره دولت صورت خواهد گرفت.

ذوالقدر در ارتباط با احداث بیمارستان شمیرانات نیز گفت: مباحثی جهت واگذاری زمین از سوی شهرداری و مشارکت خیرین جهت ساخت و تجهیز آن انجام شد که پس از بررسی ،اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4700695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha