۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۵۸

فرماندار دماوند:

سفر رئیس‌جمهور به دماوند در دستور کار قرار دارد

سفر رئیس‌جمهور به دماوند در دستور کار قرار دارد

دماوند- فرماندار دماوند گفت: سفر رئیس‌جمهور به دماوند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری عصر یکشنبه در دیدار خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به دماوند تا پایان امسال در دستور کار قرار دارد.

صفری با بیان اینکه اعتبارات ارزش افزوده به صورت بهینه در روستاها هزینه شده است‌ گفت: در اغلب روستاها بازسازی شبکه آب‌رسانی انجام شده، اما این امر در شهرها به صورت کامل محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه برق، شبکه برق‌رسانی روستاها جدیدتر از شهرها هستند افزود: تلاش ما این است که درصد بالایی از تاسیسات شهری را نوسازی کنیم.

فرماندار دماوند بیان داشت: :سرمایه‌گذاری در هتل آبعلی مشخص شده و این نقطه عطفی برای شهرداری آبعلی محسوب می شود و درصدد هستیم که پیست آبعلی را از طریق ماده ۲۷ به شهرداری آبعلی واگذار کنیم.

صفری از دائمی شدن برنامه یکشنبه‌های رونق تولید در دماوند نیز خبر داد و عنوان داشت: این برنامه در سطح استان نیز به اجرا درآمده است و روزهای چهارشنبه را به بحث سرمایه‌گذاری در شهرستان دماوند اختصاص داده‌ایم.

فرماندار دماوند تصریح کرد: تغییراتی در سطح مدیریت ادارات دماوند داشته‌ایم و بر اساس گزارش‌ها، عملکرد ادارات نسبت به قبل بهتر شده است و تغییرات دیگری در این راستا خواهیم داشت.

کد خبر 4701893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha