۳ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۱۴

انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر صالحیه برگزار شد

انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر صالحیه برگزار شد

بهارستان- انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر صالحیه برگزار و «محمد رضا دهقان نیری» برای هفتمین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر یکشنبه جلسه انتخابات داخلی شورای اسلامی شهر صالحیه برگزار شد و در سومین سال از دوره پنجم انتخابات هیات رئیسه شورای اسلامی شهر صالحیه به اتفاق آراء محمد رضا دهقان نیری برای هفتمین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر صالحیه انتخاب شد.

گفتنی است که «محمد گنجی» به عنوان نائب رئیس، «سید محمد واقفی» خزانه دار، «محمد دهقان نیری» دبیر اول، «احمد خلجی» دبیر دوم و «حسن خدایاری» به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

محمد رضا دهقان نیری در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: صالحیه از قابلیت های بسیاری در حوزه های مختلف برخوردار است و باید با بهره مندی از ظرفیت و پشتوانه شوراها به توسعه لازم دست یابد که این امر تا حد زیادی به لطف خدا در شهر صالحیه محقق شده است.

دهقان نیری افزود: صالحیه با دست پر به استقبال هفته دولت رفته و با افتتاح ۷ پروژه اساسی برای شهروندان صالحیه و شهرستان بهارستان یک قدم دیگر در جهت خدمت به مردم و دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شورای اسلامی شهر و شهرداری صالحیه برداشته خواهد شد.

کد خبر 4701944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha