۳ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۵۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران:

۱۳هزار هیات مستمر استان تهران از سازمان تبلیغات مجوزاخذ کرده اند

۱۳هزار هیات مستمر استان تهران از سازمان تبلیغات مجوزاخذ کرده اند

ری- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه در سطح استان تهران ۱۳هزار هیات مستمر از سازمان تبلیغات مجوز دریافت کرده اندگفت: تعداد ۲۶ هیات موسمی نیز در استان تهران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر سهرابی شامگاه یکشنبه در حاشیه برگزاری همایش محرم آسیب ها، فرصتها و تهدیدات که با حضور آیت الله ری شهری ، فرمانداران شهرستان های استان تهران، مدیران ادارات ارشاد اسلامی ، روسای یازمان تبلیغات شهرستان های استان تهران، فرماندهان نظامی و انتظامی استان تهران، فرماندهان سپاه استان تهران و تهران بزرگ در سالن جنگروی سپاه سیدالشهداء استان تهران برگزار شد اظهار داشت:هرساله با موسم عزاداری و محرم مجموعه ای از آسیب، تحریف و بدعت ها و مشکلاتی که در عزاداری سیدالشهدا وجود دارد بیشتر به چشم می اید .

وی افزود: نهادهای مختلف فرهنگی و انتظامی و امنیتی و قضایی بر حسب وظایفی که دارند برای رفع آسیب های ایام محرم و عزاداری ورود پیدا کرده و همایش هایی را نیز برگزار می کنند که به یک هماهنگی و وحدت رویه ای در مقابل این آفات و بدعت ها برسند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه همه نهادهایی که در سامان دهی برگزاری مراسم عزاداری سیدالشهدا نقش دارند در این همایش حاضر بودند و گفتگو هایی در زمینه رفع و پیشگیری از آسی ها انجام شد گفت: نهادها هر کدام در سطح مختلفی وظایفی را بر عهده دارند تا بتوانند در این موضوع مثمر ثمر واقع شوند.

سهرابی با بیان اینکه در سطح استان تهران ۱۳هزار هیات مستمر از سازمان تبلیغات مجوز دریافت کرده اند بیان داشت: هیات هایی که ثبت نشده اند و خانگی و موسمی که در ایام فاطمیه و محرم فقط فعالیت دارند ۲۶ هزار هیات در استان تهران وجود دارند.

کد خبر 4702040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha