۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۰۹

استاندار تهران تاکید کرد:

بهبود شرایط بیمه شدگان در صورت حمایت از سازمان بیمه سلامت

بهبود شرایط بیمه شدگان در صورت حمایت از سازمان بیمه سلامت

استاندار تهران گفت: چنانچه بیمه سلامت به عنوان سازمان بیمه‌گر از حمایتهای لازم برخوردار شود در این صورت می تواند شرایط بهتری را برای بیمه شدگان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت روز پزشک گفت: در سال ۹۵ پدیده سالمندی رشدی چهار برابری داشته و به حدود ۹.۴ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه متخصص‌ترین سازمان در کشور، بیمه سلامت است گفت: این سازمان می‌تواند نقش اصلی خود را در مددکاری بیمه شدگان ایفا کند و چنانچه بیمه سلامت مورد حمایت قرار گیرد در این صورت میتواند شرایط بهتری را برای بیمه شدگان فراهم کند همچنین باید برنامه‌ جدی در خصوص مدیریت بیماری و تداوم سلامت انجام شود و بیمه‌های تکمیلی هم باید در حوزه بیمه سلامت قرار گیرند.

 استاندار تهران تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی، برگ زرینمان به حوزه سلامت و پزشکی بازمی‌گردد بطوریکه پژوهش‌های مختلف و دستاوردهای دارویی ارزشمندی بدست آورده ایم که در کنار دیگر خدمات تبدیل به نقطه درخشانی شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم، سازمان‌های بیمه‌گر و سازمان‌های ارائه خدمات باید در یک‌راستا قرار گیرند  گفت: تصمیم‌گیری‌های این حوزه باید با هماهنگی تمامی بخش‌ها انجام شود.

بندپی گفت: مشتریان اصلی بازار سلامت بیمه‌شدگان و شهروندان هستند بنابراین با ارزش‌آفرینی و اصلاحات می‌توانیم به نقاط ارتقایی بیشتری دست پیدا کنیم.

به گفته وی ، در حال حاضر به جایگاهی رسیده‌ایم که پیچیده‌ترین بیماری‌ها توسط دانش نیروی انسانی داخلی قابل درمان است و بیماری‌های نوپدید، اختلالات روحی و سالمندان از جمله حوزه‌هایی هستند که باید به آنها توجه بیشتری شود.

کد خبر 4702632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha