۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۲۰

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

معامله بر سر مسئولیت ها خیانت در امانت است

معامله بر سر مسئولیت ها خیانت در امانت است

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: برخی در کشور بر سر مسئولیت‌ها معامله می‌کنند که این راه ناصواب به کشور آسیب می رساند و خیانت در امانت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز سه شنبه در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان مرکزی در سومین روز از هفته دولت در اراک، اظهار داشت: متاسفانه گاهی مسئولیت ها در نظام جمهوری اسلامی ایران طعمه تلقی شده و مسئولیت ها خرید و فروش می‌شود.

وی افزود: در گوشه و کنار کشور دیده و یا شنیده می‌شود که برای دستیابی به مسئولیت ها بین افراد زد و بندهایی صورت می‌گیرد و حتی وجوهی هم رد و بدل می شود در حقیقت مسئولیت ها خرید و فروش می شود.

کریمی بیان داشت: این روند واقعاً در شأن نظام اسلامی و جامعه نیست. گرچه چنین مواردی بسیار اندک است ولی همین اندک هم در کشور قابل قبول نیست. در این نظام مسئولیت ها نزد مسئولان امانت هستند و نباید در امانت خیانت کرد.

بر اساس این گزارش، وی با بیان اینکه پرورش کادر متناسب با نیاز جامعه و نظام اسلامی ضروری است و نباید از آن غافل شد، گفت: استمرار نظام جمهوری اسلامی و تداوم و پایداری آن قطعاً مرحوم تربیت و پرورش و به کارگیری مدیرانی با حفظ هویت انقلابی در چارچوب نظام جمهوری اسلامی است که این شاخص‌ها در شهیدان رجایی و باهنر وجود داشت و توانست آنها را متمایز کند.

کریمی تصریح کرد: این خلاء نباید در هیچ مقطعی وجود داشته باشد و این نخبگان توانمند، صالح، مدیر و متعهد هستند که می توانند با سیاست‌ها، اندیشه ها و رویکردهای انقلابی، این بنیان مستحکم را تداوم بخشند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: اگر در هر برهه ای از تاریخ احساس کنیم که انقلاب اسلامی ایران از آن تراز واقعی خود فاصله گرفته و در پاره‌ای از ابعاد نتوانسته به تعالی دست پیدا کند قطعاً باید ریشه آن را در کمبودها و خلاء هایی که در ساختار مدیریتی و کارگزاران کشور داریم جستجو کرد.

کریمی اظهار داشت: مردم نشان دادند و اثبات کردند که هیچ چیزی برای این انقلاب کم نمی گذارند. همواره پای کار بودند و هر آنچه که نیاز بود در طبق اخلاص گذاشتند و به صحنه آمدند و این وظیفه مسئولین و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است که در کنار مردم حرکت کنند و برای بهبود شرایط آنها تلاش کنند.

کد خبر 4702746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha