۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۰۹

استاندار یزد:

نحوه برخورد کارکنان دولت در یزد با مردم به سرعت اصلاح شود

نحوه برخورد کارکنان دولت در یزد با مردم به سرعت اصلاح شود

یزد ـ استاندار یزد گفت: کارکنان دولت هیچ شأنیتی جز نوکری مردم ندارند بنابراین نحوه برخورد کارکنان در هر کسوتی با مردم به سرعت اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی ظهر دوشنبه در جشنواره شهید رجایی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: انتظار ما از مدیران استان، درک جدی از مسائل موجود و توجه جدی‌تر به اولویت‌های استان است.

وی با بیان اینکه امروز عبور از مشکلات، موانع و محدودیت ها در سایه تعامل و همکاری دستگاه‌ها آسان می شود، افزود: این انتظار وجود دارد که برای رفع مشکلات موجود و خدمت رسانی به مردم از تمام ظرفیت های دستگاه های مختلف استفاده شود.

استاندار یزد ادامه داد: امروز در حوزه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری به عنوان یکی از اولویت های اصلی، نیازمند همگرایی هستیم و دستگاه ها باید با گشاده رویی، استقبال از سرمایه گذاران را پیگیری کنند.

طالبی تصریح کرد: پاسخ منفی دادن بر اساس قوانین و مقررت بسیار آسان است اما اینکه پاسخ ما با چه پیشنهاداتی همراه باشد و اینکه خود را دغدغه‌مند نشان دهیم، بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: هدف‌گذاری‌هایی در زمینه اشتغال داریم و با توجه به ظرفیت های موجود، تا پایان سال ۹۹ با توجه به ظرفیت ها و برنامه های فعلی داریم نرخ بیکاری استان را به زیر ۱۰ درصد می رسانیم که البته این موضوع تا حدی تابع مسائل ملی و بین المللی است اما این امکان برای استان یزد فراهم است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در این راستا برای برخی از فرآیندها زمان مشخص شده مثل اختصاص زمین و صدور مجوزها و از دستگاه ها می خواهیم با جدیت این فرآیند را تسهیل کنند.

طالبی عنوان کرد: در هیچ حوزه ای نباید در صدور مجوزها انحصار و رانت داشته باشیم و تمام واگذاری هایی که اتفاق می افتد، باید اطلاع رسانی شود تا راه رانت برای عده ای بسته شود.

وی همچنین از کارآفرینان و فعالان اقتصادی به عنوان پیش‌قراولان جبهه تولید یاد کرد و افزود: باید شرایط سرمایه گذاران و دشواری های مسیر آنها را مدنظر داشته باشیم.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: دردناکترین بحث در حوزه کاری ما، ابراز گلایه مردم از نوع برخورد با آنها در دستگاه ها و ادارات است و مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی بدانند که ما هیچ شأنیتی جز نوکری مردم نداریم.

طالبی تصریح کرد: در سیستم اداری ما نباید نگاه ارباب و رعیتی وجود داشته باشد و مدیران نیز به این موضوع توجه بسیار جدی داشته باشند و اگر ضعفی در این زمینه وجود دارد، برطرف کنند.

به گزارش مهر، در این مراسم از دستگاه های برتر استان یزد که بر اساس شاخص‌های تعریف شده برگزیده شدند، تقدیر شد.

کد خبر 4702829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
      0 0
      اقاي استاندار جمله تون را اصلاح مي كنم: بايد بگوييد من و همه كاركنان يزدي خادم و نوكر ملت ايم ، نه اينكه شما ارباب باشين با اين لحن تون