۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۵۴

پیش بینی وضعیت آب و هوا؛

بارندگی در مناطق مختلف کشور/وزش باد شدید در زابل

بارندگی در مناطق مختلف کشور/وزش باد شدید در زابل

سازمان هواشناسی اعلام کرد که از روز دوشنبه تا جمعه در مناطق مختلفی از کشور شاهد بارش های پراکنده خواهیم بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: امروز برای بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و همچنین برای غرب سواحل دریای خزر در استان گیلان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: فردا سه شنبه بارش خفیف در نوار شمالی واقع در استان های گیلان و مازندران خواهیم داشت و در ساعات بعدازظهر رگبار موقت، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، استان کردستان و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان های البرز، تهران، سمنان و غرب گلستان رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: همچنین امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شرقی استان هرمزگان رشد ابر و احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

وظیفه تأکید کرد: وزش باد شدید در نوار شرقی به خصوص در منطقه زابل تا آخر هفته ادامه  خواهد داشت و علاوه بر آن در ساعات بعدازظهر در بخش های شرقی استان های یزد و کرمان نیز وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

هوای تهران از امروز تا جمعه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای پایتخت طی این مدت ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. شهر اهواز طی همین بازه زمانی در گرم ترین ساعات، دمای ۴۷ درجه سانتیگراد را تجربه خواهد کرد.

کد خبر 4702919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha