۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۲۶

شهردار شاهرود:

فاز نخست پروژه «باغ ایرانی شاهرود» افتتاح شد

فاز نخست پروژه «باغ ایرانی شاهرود» افتتاح شد

شاهرود - شهردار شاهرود از افتتاح فاز نخست پروژه گردشگری باغ ایرانی در پارک آبشار این شهر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح درمجموع ۴۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

محسن احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار سمنان مجموعه باغ ایرانی در پارک آبشار شاهرود با مساحت ۳۵ هزار مترمربع افتتاح شد، ابراز داشت: برای این طرح که از سال ۹۶ آغاز و هم اکنون به اتمام رسیده، ۴۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ضمن بیان اینکه این باغ برگرفته از باغ‌های ایرانی سطح کشور با محوطه‌ای زیبا و مفرح ساخته‌شده است، افزود: این مکان می‌تواند به ظرفیت قابل‌توجهی برای تفریح شهروندان و مسافران تبدیل و با انجام این زیرساخت‌ها شاهد اقامت و ماندگاری بیشتر زائران باشیم.

افتتاح پارک خطی

شهردار شاهرود بابیان اینکه طی هفته دولت امسال نیز پارک خطی خیابان فردوسی با مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع افتتاح شد، ابراز داشت: برای اجرای این طرح هشت میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

احمدی در ادامه تصریح کرد: پارک شهید رجایی بلوار عدالت شاهرود نیز با متراژ چهار هزار و ۶۵۰ مترمربع در هفته دولت افتتاح شد که برای این طرح نیز چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: با انجام این قبیل پروژه‌ها می‌کوشیم تا افزایش شورونشاط اجتماعی هر چه بیشتر مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم، همچنین این ظرفیت‌ها باید بتواند به رونق گردشگری و اقتصاد شهر نیز کمک کند.

کد خبر 4703497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha