۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۴۷

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

شاهد تحولات عظیمی در کنارک و بخش زرخیز «زرآباد» خواهیم بود

شاهد تحولات عظیمی در کنارک و بخش زرخیز «زرآباد» خواهیم بود

زاهدان - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان دولت دوازدهم در شهرستان کنارک و به ویژه بخش «زرآباد» شاهد تحولات عظیمی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی وند عصر امروز در مراسم کلنگ زنی دکل مخابراتی روستای «سول» بخش «زرآباد» شهرستان کنارک در جمع مسئوولین استانی و شهرستانی و معتمدین این بخش اظهار داشت: امروز بسیاری از مشاغل به زیر ساخت های ارتباطات و فناوری وابسته هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در دولت تدبیر و امید در بحث زیر ساخت های ارتباطات و فناوری به روستاهای استان توجه ویژه ای شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده شهرستان کنارک و به ویژه بخش «زرآباد» تا پایان دولت دوازدهم شاهد تحولات عظیمی خواهد بود.

زینی وند با اشاره به ظرفیت های فوق العاده بخش زرآباد گفت: این بخش با قرار گرفتن در قلب سواحل مکران در زمینه های مختلفی  از ظرفیت ها و پتانسیلی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مولفه پیشرفت بخش «زرآباد» داشتن نیروی انسانی و جوانان تحصیل کرده و با انگیزه است، افزود: تلاش خواهیم کرد منطقه زرآباد  به جایگاه اصلی خودش برسد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تمامی امکانات ایران اسلامی متعلق به مردم است، اظهار داشت: فرماندار شهرستان کنارک یکی از فرمانداران شاخص کشور است.

گفتنی است، علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان از نوار ساحلی بخش زرآباد نیز بازدید به عمل آورد و همزمان با سفر وی چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان کنارک افتتاح و کلنگ زنی شد.

کد خبر 4704280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha