۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۳۹

در ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان مطرح شد؛

طرح «سفرهای آسان و برنامه‌ریزی شده» در لرستان اجرا می‌شود

طرح «سفرهای آسان و برنامه‌ریزی شده» در لرستان اجرا می‌شود

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از اجرای طرح «سفرهای آسان و برنامه‌ریزی شده » در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امین قاسمی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان در سخنانی با اشاره به اجرای طرح «سفرهای آسان و برنامه ریزی شده سال» در لرستان، اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر در کشور یک سری برنامه ریزی ها را برای اجرای سفرهای ارزان قیمت و آسان طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه دستور العمل این طرح برای استانداران سراسر کشور ارسال شده است، گفت: در قالب این طرح بسته ای طراحی می شود که بتوانیم گردشگری را همگانی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، گفت: برنامه ریزی معاون رئیس جمهور و سرپرست فعلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با این هدف بوده که غرب کشور در حوزه گردشگری به صورت ویژه دیده شود.

قاسمی، تصریح کرد: در این راستا معاون رئیس جمهور مردم و هموطنان را به بازدید از استان های غربی و به ویژه استان لرستان که قطار گردشگری نیز در آن راه اندازی شده دعوت کردند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در راستای توسعه گردشگری در غرب کشور در ستاد اجرایی خدمات سفر تهیه و به استان ها ابلاغ شد، افزود: برخی استان های مطرح کشور بسته خود را برای اجرای این طرح آماده کرده اند و از این فرصت استفاده خوبی را برده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، عنوان کرد: امیدواریم که با تصویب این طرح در ستاد اجرایی خدمات سفر استان، بسته خوبی را برای ارزان سازی سفر و همگانی شدن گردشگری در لرستان تهیه و تدوین کنیم و گردشگر بیشتری را به سمت استان هدایت کنیم.

کد خبر 4704283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha