۵ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۱۱

هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سد نود ارومیه گذشت

تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سد نود ارومیه گذشت

اراک- هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان با برتری تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل تیم فوتبال نود ارومیه با نتیجه یک بر صفر در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان در ۹ شهر کشور پیگیری شد، که تیم آلومینیوم اراک در این هفته میزبان تیم فوتبال نود ارومیه بود.

بر اساس این گزارش، فصل جدید رقابت لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان از بیست و ششم مرداد سال جاری شروع شد. در هفته اول تیم آلومینیوم اراک ۳ بر یک از سد فجر سپاسی شیراز گذشت و در هفته دوم نیز در مقابل گل ریحان البرز دیدار بدون رد و بدل شدن گل پایان یافت.

براساس این گزارش، در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر سه شنبه دو تیم آلومینیوم اراک و نود ارومیه در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک در مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

در این مصاف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با ارائه بازی برتر موفق شد بازی را در مقابل تیم فوتبال نود ارومیه با نتیجه یک بر صفر به نفع خود پایان دهد.

به گزارش مهر، تنها گل این رقابت توسط میثم مجیدی در دقیقه ۲۶ وارد دروازه تیم نود ارومیه شد. تیم فوتبال آلومینیوم اراک با این پیروزی از سه بازی انجام شده دو برد و یک تساوی در کارنامه خود دارد.

کد خبر 4704295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha