۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸

فرماندار شیراز:

شیرازدرشاخصه فضای ورزشی و آب شرب از سرانه کشور عقب تر است

شیرازدرشاخصه فضای ورزشی و آب شرب از سرانه کشور عقب تر است

شیراز- فرماندار شیراز گفت: مهاجرت و رشد طولی شهر باعث شده تا شهرستان شیراز در شاخص هایی نظیر توسعه فضاهای ورزشی و دسترسی به آب شرب از سرانه کشور عقب تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امیری در صحن علنی شورای شهر تاکید کرد:  عقب بودن شهرستان شیراز در برخی از شاخص ها بیانگر این موضوع است که  شیراز با رشد طولی و افزایش مهاجرت مواجه شده و این دو عامل دلایلی برای عقب ماندگی شهرستان در برخی از شاخص ها شود

 وی در خصوص خدمت رسانی به مردم نیز اظهار کرد: اگر میخواهیم در مقابل مردم پاسخگو باشیم باید وحدت و هماهنگی بین بخشی دستگاه های مختلف بیش از پیش وجود داشته باشد.

 امیری افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به مردم فرمانداری تماما در کنار شورای شهر است نباید فراموش کنیم که مشکلات اجتماعی ،فرهنگی و توسعه ای در این شهر زیاد است.

 او با اشاره به جایگاه شورای شهر گفت: شوراها نماد عینی مردم‌سالاری است و از این رو ضرورت دارد تا این نهادها تقویت شوند قبول مسئولیت های اجتماعی شجاعت می خواد و کارنامه دوساله شورای شهر کارنامه موفقی است البته نگاه جدید در شورای شهر پس از انتخاب هیات رئیسه جدید مشاهده شده است.

 فرماندار شیراز با اشاره به انتشار مکاتبات فرمانداری و شورای شهر در فضای مجازی تاکید کرد: برخی از مکاتبات میان شورای شهر و فرمانداری قبل از آنکه از مراجع رسمی اطلاع رسانی شود وارد فضای مجازی شده است  و اطلاعات نادرستی به مردم ارائه می شود از این رو مردم باید از طریق مراجع رسمی به دنبال اطلاعات شهری باشند.

 امیری در خصوص حاشیه های هفته های اخیر شورای شهر نیز عنوان کرد: فرآیند انتخابات هیات رئیسه و ورود فرد جایگزین به صحن شورای شهر بر اساس قانون بوده است  و فرمانداری و شورای شهر تلاش خواهد کرد به صورت کامل مفاد قانون را اجرایی کنند.

کد خبر 4705106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha