۶ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۲۶

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز:

نیمی از هزینه خرید دستگاه ماموگرافی بیمارستان مهریز تأمین شد

نیمی از هزینه خرید دستگاه ماموگرافی بیمارستان مهریز تأمین شد

یزد ـ رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گفت: از طریق هیئت امنای بیمارستان، ۵۰ درصد از هزینه خرید دستگاه ماموگرافی برای بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان مهریز تامین شده است.

سید رسول محسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمری که از سال ۱۳۹۶ تاکنون صورت گرفته، توانستیم با صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و گرفتن ارز دولتی، نیمی از هزینه دستگاه ماموگرافی حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان مهریز را از طریق هیئت امنا تامین کنیم.

وی بیان کرد: برای خرید این دستگاه نیاز به اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیون تومان است که این مبلغ باید از اعتبارات دولتی و خیری تامین شود.

محسن زاده تصریح کرد: خرید دستگاه ماموگرافی برای بیمارستان مهریز یکی از اولویت ها و از نیازهای مهم مراجعه کنندگان به این مجموعه است.

رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز ادامه داد: وجود دستگاه ماموگرافی در این مرکز درمانی می تواند از بروز مشکلاتی مانند تردد مردم منطقه به مرکز استان و سایر مراکز درمانی در شهرهای مختلف جلوگیری کرده و پاسخگوی نیاز شهروندان مهریز باشد.

محسن زاده یادآور شد: دستگاه ماموگرافی ابزاری برای کشف زودرس سرطان‌های غیر قابل لمس سینه است و این دستگاه می تواند سرطان سینه را ۱۰ سال قبل از آنکه قابل لمس باشد، شناسایی کند.

وی تاکید کرد: تمام بانوان ۴۰ سال و و بالاتر از آن باید هر دو سال یکبار ماموگرافی انجام دهند و زنانی که افراد درجه یک آنها مبتلا به سرطان سینه باشند، باید از ۳۵ سالگی ماموگرافی سالانه انجام دهند.

محسن زاده تصریح کرد: با تشخیص به موقع سرطان سینه می توان بسیاری از مراحل درمان را با موفقیت پیش برد و حتی درمان را به صورت قطعی انجام داد.

کد خبر 4705372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha