۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۲

در شیراز؛

۲۴۳ حافظ قرآن در هجدهمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» معرفی شدند

۲۴۳ حافظ قرآن در هجدهمین جشنواره ملی «جبرئیل امین» معرفی شدند

شیراز- ۲۴۳ نفر حافظ قرآن در هجدهمین جشنواره ملی جبرئیل امین معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر موسسه بیت الاحزان پنجشنبه در این آیین  گفت: موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا(س) ۲۳ سال است که فعالیت و از سال ۸۱ جشنواره حافظان قرآن کریم را برگزار می کند

حجت الاسلام علیرضا شاهسونی با اشاره به اینکه از ۲۶ استان و ۴ کشور خارجی حافظان قرآن کریم حضور دارند، افزود: تعداد حافظان موسسه بیت الاحزان امروز به ۲۲۰۰ می رسد.

وی ادامه داد: موسسه قرآنی بیت الاحزان با عنایت حضرت زهرا(س) شکل یافت و با کمک خیرین و سازمان ها به فعالیت خود ادامه داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس هم در این مراسم، عنوان کرد: موسسه بیت الاحزان امروز سرآمد موسسات قرآنی در ترویج فرهنگ قرآنی کشور است.

صابر سهرابی افزود: این باور که هیچ چیز کشور را نجات نخواهد داد مگر آمیخته شدن با آموزه های قرآنی امروز شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: باعث خوشحالی است که جمعیت حاضر از سراسر ایران اسلامی در شیراز گردآمدند و نشانه ای است که جوانان با قرآن آمیخته شدند و موجب برکت کشورخواهند شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس تصریح کرد: هریک از این حافظان قرآن کریم می توانند بانی دعوت ۲۴۳ نفر دیگر به حفظ کلام الله مجید شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این مراسم از ۲۴۳ حافظ قرآن کریم از سراسر کشور و ۴ نقطه دیگر دنیا از جمله عراق، پاکستان، افغانستان و کشمیر تجلیل شد.

کد خبر 4705510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha